487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Min sadel er strakt i syningerne... Min sadel er strakt i syningerne...

Hjælp HG'er smiley

For 1 år og 2 måneder siden fik jeg en dejlig sadel, en JC junior dressage, bom 31. Den lå rigtig fint i starten og jeg sad godt. Den begyndte at falde ned foran og jeg begyndte at falde forover, når jeg red, så vi valgte at køre ud med sadlen, hvor vi havde købt den, så de lige kunne se den ligge på Djappa. De sagde så, den skulle bomændres og omstoppes. Den blev sendt op til en sadelmager, som skulle lave det og bagefter blev den sendt tilbage. Jeg synes, den begyndte at falde ned igen, men så var han kommet til kun at omstoppe den, ikke bomændre den. Det var selvfølgelig super træls, så den måtte lige derop igen og blive bomændret denne gang...
Nu er det så ca. 1 måned siden jeg fik den tilbage, hvor den fungerer fint nu smiley

I dag, da jeg kiggede på min sadel, kigger den jævnligt igennem for at se om der skulle være noget, kan jeg se, at syningerne i den ene side er løsnet og det nærmest er trukket lidt fra hinanden. Der er forrest, ca. der hvor kopfjernet ligger inde.

Ved ikke, om sadlen ikke kunne tåle at blive bomændret, selvom det burde den altså :/, eller om det ikke er gjort grundigt nok... Og kan vel ikke passe syningerne bliver slappe fra en dag til en anden??

Kan godt være, i ikke synes det er slemt, men jeg vil bare gerne have min sadel er perfekt smiley og står og skal til stævne søndag.. Og er så stresset pga. min sadel nu..

Billede her :

http://tinypic.com/r/5z084m/6

På forhånd tak for hjælpen smiley

Kan ikke helt forklare hvor det er syningerne er gået op, men håber i kan se det. Der er foran i trekanten, næsten ved knæpuderne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min sadel er strakt i syningerne...
Kommentér på:
Min sadel er strakt i syningerne...

Annonce