893 visninger
|
Oprettet:
Bolette Angel - HorsesHappiness
17. dec 2010 Følger: 126 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 65
17. dec 2010 Følger: 126 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 65
Boots - Klokker, eller ej {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har en islænder,
1. hun er ikke trafikvant endnu, så når vi ude i trafikken vil hun meget hellere kigge på alle de mystiske ting som er derude, ind koncentrere sig om hvor hun sætter hovene... ville klokker hjælpe hende med at undgå skader på hovene, da hun jo nemt kan komme til at træde på hendes egne hove.? (vi bruger for gamacher)
2. hvad gør boots, vil det være smart at have boots på til træning, nogle siger man kun ligger boots på når det er 5 gænger, (min er 4 gænger)
Håber i vil hjælpe mig, eller give mig et godt råd:))
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
Man kan lægge bolts på i stedet for sko, så hesten ikke slider hovene, og man kan (ofte hosislændere) lægge boots på fmed vægt i for at tydeliggøre tølten
dec 2006
Følger: 39 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 720
dec 2010
Følger: 126 Følgere: 95 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 65
men vil i forslå at ligge boots,(så hun løfter benene) til træning??
jan 2010
Følger: 39 Følgere: 34 Heste: 5 Emner: 8 Svar: 9
- Du skal ikke lægge boots på din hest, hvis det kun er for at beskytte mod slag osv. boots er nemlig en slags klokke men sætter på hovene, for at din hest for højere løft i gangaterne... Synes helt bestemt, at du skal tage nogle klokker på isedet (ikke med vægt)
jan 2010
Følger: 39 Følgere: 34 Heste: 5 Emner: 8 Svar: 9
Du spørger, om "vi" synes at du skal tage boots på til træning.
- Og mit svar er, at du skal spørge din træner om han/hun synes, at det er en god idé. Og man skal ikke ride hver dag, med boots dette kan gøre at din hest bare for lavere løft.. - Men det er ikke alle heste, der for højere løft af at gå med boots.. Der er nemlig nongen, der for lavere løft, også er der nogen der ikke ragerér på det og andre for højere løft af, at have dem på.
- Håber, at du kunne/kan bruge mine svar?
Boots - Klokker, eller ej