{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

SÅ GÅ DOG VÆK NERVER! :-( {{forumTopicSubject}}

Good Morning HG!

Skal ride finalen i distriktmesterskabet i dag og har dårlig sovet hele natten pga nerver! Hader det virkelig smiley

Det er ikke engang første gang vi skal ride mesterskab og vi har OK rutine i LA4..

Igår red vi den indledende og det gik virkelig ikke godt, fordi jeg allerede der var så nervøs at det gik lige ned i hesten. Er normal ikke så nervøs, som jeg har været over weekenden.

Nogle råd andet en dybe vejrtrækninger? Vil virkelig ikke have ødelagt mit ridt igen i dag...
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ GÅ DOG VÆK NERVER! :-(
  • #2   10. jun 2012 Det er simpelthen noget af det værste! Plejer at være nervøs op til stævnerne, men så snart jeg sidder på hesten, er det intet problem.
    Tror jeg vil løbe en tur nu her og forhåbentlig tænke på noget andet! smiley

og tak!

• #3   10. jun 2012 Den eneste du skal bevise noget overfor er dig selv! smiley

I har jo træner i kan sagtens, og hvorfor skulle de andre være bedre end jer? smiley

-Good luck.

• #4   10. jun 2012 Du skal bare tænke at det det samme som der hjemme.;-)

• #5   10. jun 2012 jeg tror hvis du går ind med en "negativ" holdning, altså du fokusere på hvad der kan gå galt, så går det galt. Måske det ville hjælpe at fokusere på din hest, og det venskab i har sammen, og sige lige meget hvad der sker så er det vigtigste at i får en god tur på banen. Og hygger i jer og koncentrere jer om det både dig og hesten, så skal det nok glide, og gå godt, for har man det godt, er det der sådanne ting fllasker sig da man er afslappet smiley

• #7   10. jun 2012 Har du prøvet at meditere?

Min far lærte mig det, da jeg var stresset på arbejdet.

Bare sig det samme ord til dig selv hele tiden. Det lyder åndssvagt, men hold da op, hvor det er effektivt!

Det behøver ikke have nogen som helst betydning. Mit "ord" er 'Og'. Når jeg er stresset eller på anden måde har uro i kroppen, så gentager jeg bare ordet 'Og' hele tiden, så bliver man helt normal igen.

Kommentér på:
SÅ GÅ DOG VÆK NERVER! :-(

Annonce