{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

"fra intet til min lille stjerne" {{forumTopicSubject}}

jeg ville bare gerne dele min video med jer, mig og fritz har trænet lææææænge! Fritz er en dejlig lille elevpony som jeg har part på, da jeg fik ham som part kunne han næsten intet fordi at han var ikke blevet tilredet færdig.... men så fik vi en ny ride lære og jeg begyndte at interessere mig for at få ham til at gå til biddet. Det var en lang og sej "kamp" og Jeg har fået massere af hjælp fra min ridelære, så i behøver ikke at komme med kritik, for jeg kender mine fejl og jeg prøver at rette op på det...

i må godt komme med gode tips (:
håber at i vil se filmen smiley

http://www.youtube.com/watch?v=JSe9cCzGe0Y&feature=youtu.be

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "fra intet til min lille stjerne"
  • #1   3. jun 2012
    Må indrømme jeg foretrækker det "før" :o)

Hesten er foran lod, ikke klemt bag lod, den japper mere i traven nu, træder ikke så godt ind under sig og er mere småtgående. Traven er ikke nær så "fri", luftig og svævende, den har tabt noget af svævemomentet så og sige...

Men skøn pony :o)

• #2   3. jun 2012 vi øver også på at den skal være mere fri, men jeg har lidt svært ved at "ændre" min ridestil så det tager sin tid. (:

• #3   3. jun 2012 Jeg synes det ser rigtig godt ud! Min nuværende part Valentino er selv gammel elevpony, og han kunne heller intet, før jeg begyndte at ride ham, så jeg ved selv hvor svært det er..
    - Tingene tager sin tid, men I er godt nok kommet langt! smiley han er lidt kær, der hvor han lige bukker til sidst i filmen smiley

• #4   3. jun 2012 hahah tusind tak, og tak for din forståelse smiley en ting af gangen ikke? smiley

• #5   3. jun 2012 han går meget mere stabilt, men syntes også du har lidt for meget fat i ham fortil, men tror nok det skal blive bedre, kan kun anbefale du prøve at ride ham lidt i grime indimellem eller lignende, da det giver hesten en mulighed for at lære signalerne bedre for benene og sædet og samle sig på den måde,

det gør også at du kan ændre på dine "dårlige vaner" hvis du er slem til at ride på tøjlen

• #6   3. jun 2012 Jeg har tænkt på det men desværre Må jeg ikke ride bidløst på min ride skole... Men jeg træner ham også meget ude på folden i grime smiley

• #7   3. jun 2012 Skøn fjordhest, sikke en forandring!

Men pas på du har for meget fat i hovedet, for han gang japper meget i alle tre gangarter! smiley

Klø på! Det skal nok blive godt smiley

Kig forbi min fjordhest:-)

• #8   4. jun 2012 Synes også, at du har alt for meget fat i munden.
    Hestens muskulatur er slet ikke klar til så hurtig en forandring

• #9   4. jun 2012 jeg må squ give krikken ret... det så bedre ud før... smiley

• #10   4. jun 2012 Synes nu godt at man kan se noget positivt i jeres udvikling smiley Du sidder meget kønnere - slap lidt mere af i arme og gør benene lange, og så er opstillingen ved at være i skabet.
    Den ser stadig noget stiv ud over ryggen. Når du laver slangegange og volter, så husk at få flyttet bagparten godt ud så den kommer godt med rundt i svingene. Når du rider slangegange, så gør det med temposkift. Når du skal til at ride ind i din første bue, så lig lidt tempo på. Få den skubbet godt fremad fra sædet af. Så er det meget nemmere for den at få flyttet bagparten med sig og så bliver dine buer også lidt rundere. Når du så retter lige ud over midten, tager du tempoet af og når du så skal i en ny bue igen, sætter du tempo på. Når du retter ligeud igen, tager du tempo af og når du så rider ind i en ny bue tager du tempo på. Sørg hele tiden for at have den rundet.
    Når du rider volter, så leg lidt med at sætte tempo på og tage det af igen, så du hele tiden har gang i bagparten og får den med dig.
    For at gøre det lidt nemmere for din hest at bruge sin ryg og bagpart bedre, ville jeg løsne den lidt fortil smiley

Held og lykke.

• #11   4. jun 2012 Tusind for det! Det er ihvertfald noget jeg kan bruge smiley

Kommentér på:
"fra intet til min lille stjerne"

Annonce