{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Monty Roberts
  • #1   28. sep 2006 læs dem grundigt, så du kan dem udenad, og er sikker på at du ikk gør noget forkert....

• #2   28. sep 2006 Jeg har en bog med Monty Roberts ,
    den hedder Manden der lytter til heste .
    Jeg syns den er rigtig god (':

• #3   28. sep 2006 Den jeg har lånt hedder nu 'Fra mine hænder til dine' smiley

• #4   28. sep 2006 Manden der lytter til heste er en vildt god bog..

Da jeg først kom i gang med den kunne jeg slet ikke stoppe igen...

Fra mine hænder til dine er mere svær at komme i gang med syntes jeg..

Men ja - læs og forstå den grundigt inden du springer ud i den praktiske del..

• #5   28. sep 2006 Han har også skrevet Shy Boy, om en vildhest han træner. Alle sammen kanon gode bøger. Jeg har selv trænet efter hans principper i efterhånden 5 år.
    Et godt råd til dig { B&B } det kan godt tage tid at lære og lige kommet helt ind i hvordan det lige er man bruger sit kropssprog, men for guds skyld skal du ikk fortvivle, bare bliv ved at prøv og dig og din hest skal nok lære at kommunikere rigtig godt. Kan kun virkeligt varmt anbefale at træner efter hans principper. For mig tog det noget tid bare for at lære at lave det perfekte join up, men sådan er man jo så forskellige, til gengæld gik alle mulige andre øvelser som smurt da jeg først rigtig havde lært at udtrykke mig via kropssprog.
    Mange Held og Lykke ønskninger fra Michelle

• #6   28. sep 2006 Tusinde tak Michelle K, og i andre . smiley

Skal man have voksen hjælp til det, hvis man bruger det fra 'Fra mine hænder til dine' ?

Kommentér på:
Monty Roberts

Annonce