{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning med prof hjælp
  • #1   14. maj 2012 Altså berider var på i starten og så fulgte han op med undervisning af mig til hest. Jeg syntes det er et super koncept, for jo lige meget hvordan berideren kan få hesten til at gå, kommer jo and på om hesten går korrekt med dig på smiley

• #2   15. maj 2012 Altså jeg har selv tilredet min pinto, uden hjælp fra nogen...
    Og det skal lige siges, at jeg ikke betragter mig selv som mega dygtig eller noget smiley
    Startede med en masse jordarbejde i kapsun, hvorefter jeg gjorde hende ryttervant. Hun fik så voksepause i et halv år, hvorefter jeg begyndte at ride ture på hende.
    Først efter at have redet hende i 1½ år, begyndte jeg at få dressurundervisning, af min hestemassør.
    Og har simpelthen fået så meget ros, da hun siger at hesten er blevet mega stærk både fysisk og psykisk af den træning jeg har lavet med hende smiley Så ja en smule stolt blev jeg da smiley
    Jeg vil til enhver tid vælge selv at træne/tilride mine heste, da det er mig der kender dem bedst og generelt er af den holdning, at mange ungheste bliver presset alt alt for hårdt under tilridningen...
    Men det er jo bare min mening smiley

• #3   15. maj 2012 Ps.
    Tinna !: Dejligt at høre der er andre der deler min holdning smiley

• #4   16. maj 2012 Jeg har selv været med under tilridningen af min, jeg startede med at ride på den selv - dog sørgede jeg for at få meget undervisning i den periode og sørgede at have en dialog med min berider for at hele tiden at være sikker på den måde jeg greb det an på var rigtig. Derudover har jeg haft den berider jeg red ved dengang til at ride på ham et par gange i ugen, hvor jeg så selv red de andre dage, da han begyndte at blive voldsom efter at have fået muskler.

Jeg vil mene at man godt selv kan gå i gang med at tilride sin hest, dog man husker man ikke skal stå med det hele selv, man ved jo ikke om den bare er nem, eller om den kan blive en ballademager, derfor er det vigtigt at have en til at råde en på vej. Og man husker at sige stop hvis man ikke selv magter at løse de problemer man måske støder på på vejen, og der kan en løsning være at sende den i ridning.

Kommentér på:
Tilridning med prof hjælp

Annonce