{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.938 visninger | Oprettet:

Bedste ridedag ever! <3 {{forumTopicSubject}}

Er nødt til at dele det her med jer herinde, for er så sindsygt stolt af mine piger i dag!!

Cille, som rider Fareed, er dressur rytter. Hun har kæmpet en del med Fareed specielt i overgangene til de forskellige gangarter og med at stille ham rigtigt.

I dag da hun red på ham gik det bare sindsygt godt! Han lystrede hendes signaler hver gang smiley Han skiftede lynhurtigt fra skridt til trav - trav til gallop og ned igen og han stillede sig rigtigt og som han skulle smiley Det er så dejligt at se på og det har aldrig været bedre end i dag!!

Hendes lillesøster Tasha har 3'er ponyen Bell. Hun er springrytter (eller vil gerne være det men har kun redet siden oktober sidste år). Bell fik hun 25. februar i år og har kæmpet en del med at sætte sig i respekt. Har specielt haft problemer med at når hun ridder med pisk stikker Bell af med hende.

I dag startede Bell med at drille (dreje rundt, gå den forkerte vej, ikke lystre). Tasha blev rigtigt sur og skældte ud. Det virkede sådan nogen lunde. Så gav vi hende pisk i hånden og Bell løb. Tasha smed pisken og stoppede hende, kunne styre hende lidt men så drillede hun igen. Så fik hun pisken i hånden endnu engang og det gentog sig. Tasha blev ret sur og fik for tredje gang en pisk i hånden, men denne gang en springpisk i stedet. Bell prøvede at løbe, men reagerede da Tasha ville stoppe hende og så gik det ellers bare fint smiley Tasha fik kontrollen over Bell smiley

Efter det så blev der sat en cavaletti på banen og de løb henover. Tasha ville så gerne prøver og springe henover, så den blev rejst på det højeste (godt 30 cm - Bell er 115 i stang) og prøvede. Det gik perfekt! Skal lige siges at Tasha ikke har sprunget før! Hun har skridtet over bom hvor hun er blevet forklaret hvornår hun skal rejse sig og sætte sig igen. Nu gjorde hun det bare som om det var en selvfølge hvornår hun skulle rejse sig og sætte sig!!!

Det var et fantastisk syn! Bell kan dreje på en 5 øre! Hun vender så snart Tasha giver besked på det, og stadig i fuld gallop! Hun løber sindsygt hurtigt (har en palomino/islænder blanding på rideskolen som hun næsten kan løbe fra) og så bliver hun ti år yngre når hun skal springe smiley

De er så dygtige mine piger - og ikke mindst hestene! De var så sejt og se på, og jeg er sikker på de nok skal komme langt smiley

Var bare lige nødt til at dele det med jer, for jeg er så vildt stolt af mine unger!!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste ridedag ever! <3
Kommentér på:
Bedste ridedag ever! <3

Annonce