{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

dressurkursus med Cecar Lerias {{forumTopicSubject}}

Je her kl 12 i dag skal jeg så ride kursus hos Cesar Lerias. Puha hvor er jeg nervøs... Jeg har ikke fået undervisning i 4-5 år og hesten og mig kan absolut ingenting! Jeg håber at få en masse ud af det og er meget spændt på det. Rigtig øv at jeg ikke kan få taget nogen billeder eller lidt video, det ville jeg rigtig gerne have. Måske nogen af tilskuerne gider tage nogle billeder af mig hvis jeg spørger pænt ;-).
Nå men jeg ville bare lige ud med lidt nervøsitet og spænding.
Håber i alle får en dejlig søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dressurkursus med Cecar Lerias
  • #1   8. apr 2012 Du har absolut intet at være nervøs for, cesar er meget flink og forstående.. Jeg har redet på hans clinic 3 (eller 4 gange, kan ikke lige husk det!) Den første gang var jeg også noget nervøs for der havde jeg jo "bare" min pony med, men vi har fået super meget ud af det smiley

Han får en stor anbefaling fra mig!

• #2   8. apr 2012 Uh hvor spændende!!!
    Du skal nok blive træt i hovedet efter sådan en gang intensiv træning - men er sikker på du ikke vil fortryde det så meget som et sekund smiley

• #3   8. apr 2012 Kursus vel overstået. Det var super godt og hesten blev virkelig arbejdet igennem. Nåh ja, det gjorde jeg da forresten også, hihi. Det var bestemt alle pengene værd smiley Nu er både mig og den lille gule pony godt træt, men tror faktisk jeg er mest træt smiley

• #4   9. apr 2012 Det var på Damgård ikke? ville godt ha været op og se hvad det var for noget inden man måske melder til en anden gang, men der skulle man både melde til og betale så jeg, så var det noget man fik noget godt ud af ??

• #5   10. apr 2012 Jo det var på Damgård. Undervisningen synes jeg bestemt man fik noget ud af, men ved ikke hvor meget man fik ud af det som tilskuer. Det er en dyr undervisning, men han underviser på det niveau hest og rytter er på så man får mest muligt ud af det.

Kommentér på:
dressurkursus med Cecar Lerias

Annonce