{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Underviser søges nær Roskilde {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg søger en dygtig dressur underviser nær Roskilde. Står opstaldet på snoldelev ridecenter.
Jeg har min egen unghest, som jeg selv har tilredet. (han bliver 4 år til april) Og nu synes jeg det er tid til at komme lidt videre.

Vi er i en lidt dum periode for tiden, som om han prøver at "prøve mig af" og det håber jeg selvfølgelig jeg kan få lidt hjælp med at vende ham af med det.

Jeg går meget ind for at ride med benene, da jeg ikke synes man skal rive hesten i munden. Jeg vil meget gerne have en underviser som også tænker på det bedste for hesten.

Prisen må meget gerne ligge på 100 kr.

- Nathalie Cameron smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underviser søges nær Roskilde
  • Julie D
    Julie D Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 6
    #1   19. jul 2012 Hej Nathalie,

Mit navn er Julie Dankau og jeg har undervist i 5 år. Jeg har været med på landsholdet både som ponyrytter og juniorrytter. Jeg har en del erfaring med ungheste da jeg både har reddet min gamle landsholdspony Dornick-Son op til internationalt plan, og også nu er i fuld gang med min unghest. Der udover har jeg undervist mange ungheste helt ned til 3 års alderen. Jeg bor selv i Roskilde og har mulighed for at undervise. Du må meget gerne vende tilbage smiley

Mvh.
    Julie

• Julie D
    Julie D Tilmeldt:
    jul 2012

#2   19. jul 2012 Jeg er lige begyndt at undervise ude på Snoldelev Ridecenter smiley

• #3   20. jul 2012 Hej Julie.
    Jeg skal desværre til New Zealand her om 1 måned og være der i 1 år. Så måske når jeg kommer hjem igen smiley

• Julie D
    Julie D Tilmeldt:
    jul 2012

#4   20. jul 2012 Okay, du kan bare skrive til mig hvis det er smiley Hvis der er andre ude fra Snoldelev der kunne bruge en underviser må du gerne "sprede rygtet" smiley
    Rigtig god tur!

• #5   29. jul 2012 Tusind tak!
    Det skal jeg nok gøre smiley

• Karen V
    Karen V Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 9 Følgere: 7 Svar: 1
    #6   18. aug 2013 Hej Julie
    Underviser du stadig i Roskilde?

Mvh. Karen Venge

Kommentér på:
Underviser søges nær Roskilde