1.798 visninger
|
Oprettet:
Underviser søges nær Roskilde {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg søger en dygtig dressur underviser nær Roskilde. Står opstaldet på snoldelev ridecenter.
Jeg har min egen unghest, som jeg selv har tilredet. (han bliver 4 år til april) Og nu synes jeg det er tid til at komme lidt videre.
Vi er i en lidt dum periode for tiden, som om han prøver at "prøve mig af" og det håber jeg selvfølgelig jeg kan få lidt hjælp med at vende ham af med det.
Jeg går meget ind for at ride med benene, da jeg ikke synes man skal rive hesten i munden. Jeg vil meget gerne have en underviser som også tænker på det bedste for hesten.
Prisen må meget gerne ligge på 100 kr.
- Nathalie Cameron
jul 2012
Følger: 1 Svar: 6
Mit navn er Julie Dankau og jeg har undervist i 5 år. Jeg har været med på landsholdet både som ponyrytter og juniorrytter. Jeg har en del erfaring med ungheste da jeg både har reddet min gamle landsholdspony Dornick-Son op til internationalt plan, og også nu er i fuld gang med min unghest. Der udover har jeg undervist mange ungheste helt ned til 3 års alderen. Jeg bor selv i Roskilde og har mulighed for at undervise. Du må meget gerne vende tilbage
Mvh.
Julie
jul 2012
dec 2007
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 51
Jeg skal desværre til New Zealand her om 1 måned og være der i 1 år. Så måske når jeg kommer hjem igen
jul 2012
Rigtig god tur!
dec 2007
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 51
Det skal jeg nok gøre
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Svar: 1
Underviser du stadig i Roskilde?
Mvh. Karen Venge
Underviser søges nær Roskilde