{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Uartig eller forvirret? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg har en vallak på snart 14 år. Han har før i tiden gået LB dressur, men af div. årsager er han ikke stand til det lige pt. smiley Vi træner dog hårdt på det og håber på at vi kan komme endnu videre derfra.

MEN...
Nu har han så fået sig en ny halvpart, efter hans gamle flyttede til udlandet. En super sød pige, som dog mangler lidt rideerfaring. Men min hest er glad for hende, det samme er jeg og hun er skam også rigtig glad for min hest.
Jeg har dog en rigtig stor gene, for efter hun er begyndt at ride på ham nogle dage om ugen er han blevet rigtig fræk! Både i ridehus og på tur. Med eller uden andre heste.
På tur:
Vender han bare om, eller stopper op, og vil ejg have ham videre lægger han hovedet sidelæns så biddet ikke ahr kontakt og så ignorerer han mine schenkler fuldstændig. Bliver jeg så endnu mere stædig, og faktisk giver ham et dask med hælen (han er meget fintfølende) så stejler han da bare med mig! smiley

I ridehuset tager han også biddet og laver samme trick, denne gang bare over mod udgangen!

Jeg tror ikke selv han er forvirret over signalerne, for det har aldrig været et problem før nu. Men hvad kan det så være? Og har I nogle gode øvelser til at få ham til at holde op? Jeg synes ikke det er særlig behageligt at ride på en hest, som pludselig stejler fordi den ikke lige vil til venstre eller højre. smiley

Håber I kan hjælpe mig!

PS. Det skal lige siges at jeg rider undervisning, og min halvpart også skal begynde på det! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uartig eller forvirret?
Kommentér på:
Uartig eller forvirret?

Annonce