{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillids øvelser??
  • #2   29. jan 2012
    Tillidsøvelser findes der ikke, men der findes øvelser der gør i forstår hinandens signal bedre smiley

Stop, bak, frem signaler - de er et must at hesten kan.
    Så kan man træne noget sidebevægelser, styre hesten sidelæns over en bom, uden den rør den. Bakke den rundt i et L uden den rør siderne osv.

• #4   29. jan 2012 Vis den en bold og få den til sidst til at springe over bolden.
    Det er bare en ting du kan lave ud af maaaange smiley

Prøv at være lidt opfindsom, der er nærmest ingen grænser for, hvad man kan lave med sin hest..

Men ja - start med basisting som at gå, stoppe, dreje, bakke.
    Bagefter kan du så ret nemt lave versade, spanske skridt, passage osv... smiley

• #5   29. jan 2012 Den lærer så, at den skal følge og til sidst kopiere dine bevægelser smiley

• #6   29. jan 2012 *følge dig

• #7   31. jan 2012 Eller bare går tur med den, det er altid godt og hjælper med at i begge lærer hinanden at kende og bliver tryg ved hinanden

• #8   1. feb 2012 Har det ligesådan med Frankie lige nu, man kan ikke ride pga. frost :-S
    Hans anden part red på ham i går, det endte med at de styrtede og hun har nu slået en flig af en knogle i sit ben smiley så jeg skal fandme heller ikke ride før frosten er væk!
    ting jeg har lavetmed bassen her på det sidste:

Join up
    Klikker træning (RIGTIG SJOVT! evt skriv over pb hvis der er noget du vil vide om det)
    spanske skridt, mys, join osv..
    gå over "farlige ting"
    går tur osv smiley

håber du kunne bruge det smiley

• #9   1. feb 2012 Hvis du ikke er vant til at træne sådan med din hest, så vil jeg virkelig fraråde dig at starte med join-up.

En pige på mit opstaldningssted prøvede det uden at have undersøgt det fuldstændigt, og det resulterede i, at hesten bukkede og var rigtig tæt på at sparke hende i hovedet smiley

Det jeg prøver på at sige er; det er altid en god ide at tjekke noget helt igennem, før man går igang med det. Der er altid nogen, der er for, andre er imod. Find ud af, hvorfor de er det, og derefter om du selv er for el. imod, før du går igang med noget!

smiley

• #10   1. feb 2012 Jeg vil nu aldrig bruge join-up.

• #11   1. feb 2012 Hehe, det vil jeg heller ikke selv.. smiley
    Men HVIS du nu ville, så havde jeg bare ikke lyst til at starte en diskussion af den grund smiley

Kommentér på:
Tillids øvelser??

Annonce