{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

psykopaaaaaat springning idag!!! {{forumTopicSubject}}

yiir! har idag sat personlig rekord for hvor højt jeg har sprunget... har jo ikke sprunget så højt på elevheste, men jeg har idag, med min helt egen hest, som ellers ikke ku hverken spring eller dressur da jeg fik hende hjem d. 1. august, sprunget 70 cm (lodret) og 60 cm (oxer)

det var spykopatisk!

vi startede med et opvarmnings spring som sædvanlig (krydsspring 45 cm.) og så lavede heaven ellers elevator! jeg styrede hen mod et lodret spring, men mistede pludselig modet... hesten løb hurtigt af glæde, og springet virkede pludseligt meget højt... så styrede uden om... men... jeg havde jo publikum på... så jeg tog modet til mig, og red hen mod spriget igen, denne gang fra modsat volte - sprang... og han ud over sadlen! nøøøø d var sjovt... jeg hang ude over halsen, til venstre (i luften) og han ku fast takket være min stigbøjle...!! (syyyygt!) da jeg var færdig med at grine, red jeg lidt rundt og lavede flere elevator hop, og afsluttede med en oxer, i næsten ligeså fremragende stil...hang bare HELT ude over halsen, og heaven løb altså hurtigt (d jo en traver, så det går pææænt stærkt, for hun har lige haft nogle dage fri..)

nøøøøøøøøø d var sygt!! og skiiiide skægt!

hvor højt har i sprunget med jeres, og hvor meget har i udviklet jer? hvad er jeres <i>sygeste</i> springhistorie??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  psykopaaaaaat springning idag!!!
Kommentér på:
psykopaaaaaat springning idag!!!

Annonce