{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Professionel træner {{forumTopicSubject}}

Jeg har en ung Irish cob hoppe, som jeg godt kunne tænke mig lidt professionel hjælp med.

Hun er ikke ulydig eller noget, det sker meget sjældent. Men jeg kunne simpelthen godt tænke mig lidt træning på hende med udgangspunkt i de 3 gangarter hun har. Vi har som sådan ikke nogen problemer i skridt og trav, men jeg har brug for hjælp med galoppen. Jeg kan simpelthen ikke mærke hvilken galop hun sætter i, men får af vide at det er forkert, og det vil jeg naturligvis gerne gøre noget ved. Derudover har jeg også en smule svært ved at styre mit sæde i hendes galop, da den er en rigtig gyngeheste galop og det har indtil videre virket nærmest umuligt at sidde ned.

Hvis nogen er jeg kender en god instruktør til specielt gangarterne, som er rimelig med prisen, må i meget gerne sige til!

Western undervisning er også meget meget godkendt! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Professionel træner
  • #1   3. dec 2011 En god idé med ungheste og galop er ikke at sidde for meget ned i sadlen, men hav et let løftet sæde..

Så prøv at stil hende lidt ud af i anspringet.. men tror i stedet for at få en til at ride hende for dig, så bare få en underviser?
    Det burde ikke være umuligt i østjylland og finde et rideskole med en berider / eksamineret træner ansat som du kan få undervisning af..

• #2   3. dec 2011 Jeg får undervisning af på hende en gang i ugen, men der skal tilsyneladende mere til end det. Men det jeg mente var, at finde en mere professionel underviser til at undervise mig på min hest, ikke til at ride den smiley

Kommentér på:
Professionel træner

Annonce