Undervisning i Thy {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt på bar bund. Jeg vil rigtig gerne have noget undervisning. Er villig til alt mellem 1 gang i ugen og til 1 gang i måneden.
Jeg har været på efterskole de sidste to år, og før det red jeg på bæklund. Hvis nogle har nogle meninger om BLK der er nyere end 2 år, så vil jeg rigtig gerne høre dem også.
Jeg savner undervisning. Jeg er også villig til at ride på elevhest for at få lidt undervisning, så det hovedsagligt er mine signaler jeg trænger til at få kritik til. Det må også godt være en der kører ud og underviser privat, i så fald kan jeg nemlig sagtens finde en hest og samle et par stykker.
Det behøver ikke at være eneundervisning. Bare kom med alle jeres erfaringer fra alle steder/personer. Det vil være et stort plus hvis der går bus derhen.
(BLK, ligger i rimelig afstand fra mig, og har måske mulighed for at transportere en hest derhen til undervisning, men ellers kan jeg ikke transportere den)
Alt god og dårligt om både underviser, miljø og evt. elevheste.
mar 2006
Følger: 217 Følgere: 211 Heste: 6 Emner: 599 Svar: 2.046
Rider der selv dog på egen hest..
Intet negativt herfra
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Og generelt til alle steder: Hvordan ligger tiderne? Er jo ret låst fast af skole og transport.
jan 2010
Følger: 51 Følgere: 51 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 91
Jeg er personligt rigtig rigtig glad for undervisningen i sydthy, man bliver altid mødt med et smil
Der er tider de fleste dage fra 16-21
maj 2008
Karina: Kan huske jeg har set dig før. Kan se du har redet på BLK, hvem red du?
jan 2010
Følger: 51 Følgere: 51 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 91
Ja jeg har redet på bæklund en del år, dog kun en gang i ugen på elevpony.. Jeg har redet mange forskellige af ponyerne
maj 2008
Jeg ved jeg har set dig før, og sikker også snakket med dig. Hvor er det træls at jeg kun kan genkende dit ansigt og navn, ikke huske noget ellers.
Søger stadig erfaringer fra andre steder
mar 2006
Følger: 217 Følgere: 211 Heste: 6 Emner: 599 Svar: 2.046
Undervisning i Thy