Søger hjælp... {{forumTopicSubject}}
Hmm har nogle problemer med min fjordhest...
Vi var begyndt at få undervisning, men det har vi ikke fået siden sidst i juni da jeg er blevet opereret (i højre skulder) og derfor ikke må/måtte ride og så blev han forkølet og kunne ikke rides af andre, siden kom han tilskade med bagbenet og først nu ca. 5 uger efter er jeg begyndt at skridte/ trave lidt på ham. Men nu er vi tilbage hvor vi var. Han reagere ikke på mig og mine ben, han vil kun gå derhen hvor han selv vil. Han er ikke til at dreje... Hmm kan ikke rigtig longere ham, han tvære fuldstændig i det, kun slet ikke få ham rundt på højre volte, når jeg har longen i ham kan jeg ikke komme over på den side af ham... Men venstre volte er nogenlunde, jeg kan stoppe ham og han bliver pænt på volten men sommetider bliver han lidt tvær der...
Nu er det at jeg har brug for nogle gode råd til hvad jeg kan gøre for at få ham lidt i gang. Vi skal igang med undervisning igen, et nyt sted, når jeg er helt på toppen selv igen... men det kræver lige at min skulder er helt ok igen...
Han står på en rideskole så har både hal og båne til rådighed så bare kom med en masse gode råd...
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 144 Svar: 1.593
Jeg rider bare kun lige så stille for at få ham stille igang, altså som du også skriver på store volter og sådan noget...
Hmm smidighedsøvelser???
Men ja han er stiv i hele kroppen..
Lige en orientering han er kun 4 år så vi har hele tiden kun været igang med grund ridningen...
feb 2006
Men jeg må bare ud at finde en skov jeg må og kan ride i, dem er der desværre ikke for mange af... Dem der er, er der ingen stier i...
feb 2006
Men må jo bare prøve...
Hmm det er vidst lidt for besværligt at få hjælp af Katrine da han jo ikke står hos hende...
Hmm tror vidst bare jeg må søge hjælp hos Jimmi ham der har rideskolen og som er berider og ham som jeg vil have undervisning hos... For når vi skal begynde med det skal vi begynde helt fra bunden af...
feb 2006
feb 2006
Ved ikke om du kan følge mig?
feb 2006
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
Søger hjælp...