{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur-kursus?
  • #2   16. aug 2011 Hov det glemte jeg at skrive.. Men omkring billund, fyn gør ikke noget.

• #3   16. aug 2011 jeg skal til århus denne weekend til dressurkursus i anatomisk korrekt ridning - bliver bare så spændende

• #4   16. aug 2011 Det lyder spændene, men kan desværre ikke denne weekend smiley

• #5   16. aug 2011 Vi afholder ofte kurser i Vamdrup eller i Vojens med eksamineret træner Rune Gludsted, fra Skive-egnen. Hans undervisning kan varmt anbefales :o)

Rune fokuserer på at danne en basis i grundridningen hos rytter og stor ridelighed i hesten. Hans undervisning tager udgangspunkt i den enkelte rytter og hest og deres styrker og udfordringer - derfor bruges der ikke samme opskrift på flere heste - hver hest og rytter får så at sige skræddersyet undervisningen til deres behov.

Den første gang man deltager i kursus, går der selvfølgeligt tid til, at Rune lærer hest og rytter at kende og derfor ser man unægteligt større fremskridt på 2. dagen og især hvis man løbende deltager i flere kurser.

Jeg kan uden tvivl sige Rune er den træner, som har formået at få det bedste ud af mig og min hest og omend vi har en masse at rette op på fra inden jeg begyndte at modtage undervisning hos Rune, så ser jeg hastige fremskridt fra gang til gang og har en fuldkommen afstresset og tilpas hest, med lyst til at arbejde :o)

Vi er efterhånden en del hernede, som er rigtigt glade for Runes undervisning og deltager så ofte vi overhovedet kan. Jeg har ikke tidligere oplevet en træner, som i den grad formår at få mig til at forstå HVAD jeg skal gøre, HVORDAN jeg skal gøre det og HVORFOR jeg skal gøre det. Jeg har helt klart fået en bedre føling med min hest og meget finere hjælpere - ingen anden træner skal have min hest i hænderne, det er sikkert og vist :o)

Tjek eventuelt min annonce angående kurserne (jeg står for planlægningen) eller vores gruppe på FB, hvor en del af deltagerne fra kurserne er samlede og udveksler erfaringer:

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/114989071912326/

Herinde kan du blandt andet søge på følgende heste, hvor rytterne kan stå inde for Runes undervisning og udveksle erfaringer:

Wareno ox (Malene)
    Egegaardens Kor'el (Susanne)
    Thazmir (Tanja)
    Dream Come True (Anne)
    Colt 45 (Annemette)
    Bizarro Da Cerca (Louise)
    Vejlgårds Itic (Bianca)

• #6   17. aug 2011 Christine: Tusind tusind tak, det er lige det jeg søger smiley Det kan måske værre vi ses engang..

• #7   17. aug 2011 Cecilie: Jamen det var da så lidt :o)

Kommentér på:
Dressur-kursus?

Annonce