{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Hvad har du lavet med hesten i dag? {{forumTopicSubject}}

Jah som overskriften siger: Hvad har du lavet med din hyps i dag?
Selv har jeg redet ved min svenske underviser og skal det også i morgen... Jeg skulle egentlig kun ride Ulf, men så gik min søs i stå så jeg red Mille også...

Min træner sadte sig op på Ulf i dag og hun var self vild med ham:D Hun skulle bare have ham lidt dybere så han bruger sin ryg optimalt så i morgen skal jeg ride på laaaang tøjle.. hun sagde det er hårdt:s så jeg ved ikke helt om jeg glæder mig til det.. hehe ej, det hårde er hvad man bliver god af, det er i hvertfald min mening..

Så skulle jeg ride Mille... Hun bliver redet af min søs nu og hun er eh.. hvad skal man sige..eh ikke sådan Viiiildt dygtig.. Jeg havde ikke redet Mille på sådan 3 uger fordi hun er dum at ride pga al den dårlige ridning af min søs... Men vi fik da orden på henne i dag også.. I morgen skal min søs ride henne selv... jeg tror jeg skal sætte nogle billeder af Mille fra i dag ind...

Ellers så har jeg mugget ud af alle boksene i stalden (også ejerens bokser da hun var oppe og hænte hoppen med følle og det tager 5 timer) og så pudsede jeg traverudstyr da de skal til løb i morgen.. lidt sjovt at pudse noget man ikke engang ved hvordan sættes på en hest haha... følte mig rigtig dum...

Tiril R

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har du lavet med hesten i dag?
  • #1   26. jun 2006 har været ud og få min sidste undervisning for den næste mdr eller to... SNØFT...
    Men han gik bare så dejligt, så det var bare kanon, vi kan endelig begynde at se en mening med alt vores slid og kamp med ham...

• #2   26. jun 2006 Jeg vill bare ud tage ud og hygge med Ciki ude på rideskolen men lige da jeg kom der ud, kom en ridelære og skulle til at undervise en person ! Der var kun en på holdet i dag så hun spurgte om jeg ville ride med ! Det ville jeg self. gerne og sadlede hende op ! Det var bare verdens bedste time ! Vi red pony-games og Ciki nød det virkelig ! Hun er også VILDT godt til pony-games ! Og så fik vi flødeboller ! MUMS !

• #3   26. jun 2006 min Lasso er på sommerfold=( han koser seg nokk, men jeg savner ham =(

• #4   26. jun 2006 Silke :
    Det var egentlig meningen at min lille kusine Iben på 2½år skulle komme og få en skridt tur på Silke, men der regnede for meget, så hun kommer i morgen (Tirsdag) .. Men jeg ville ud at ride på hende alligevel ! .. så jeg tog en tur i skoven i det ”dejlige” sommervejr ! s’; .. Det var nu en hyggelig tur, men måtte hoppe at to gange..
    Første gang: der kom to mænd gående forbi, i modsatte retningen, og så kunne hun ikke forstå hvorfor ikke måtte gå med dem.. og jeg gad ikke bakse med hende, så jeg hoppede bare af, og trak videre..
    Anden gang: Jaé .. vi endte i en blindgyde I) .. UPS! Jeg sad i mine egne tanker og så styrede jeg bare ind at den nye vej, som lige er blevet lavet i skoven. Der er en masse andre sving, kryds osv. ind ad den vej.. Såå.. Vi red forkert, og lige pludselig var vi ved en eller anden gård, men en meget sur hund s: .. så jeg hoppede af og trak hen til en dame i haven, og spurgte hvor jeg var. Hun grinede da jeg fortalte hende mit ridt .. PINLIGT! .. man kan godt sige jeg forvild , hæhæ. Men jeg sad op igen, og lod bare Silke gå.(det har jeg nemlig læst i en Heartland bog, at hvis man forvild , skulle man bare slippe hesten, og så ville den finde vejen hjem..) det hjalp!<3 :D.

Ole :
    I dag var til vores sidste ridetime ved Laura s&#8217;: LAURA!!!! Bare du kunne være min ridelære for evigt! ): .. øvøv.. men det gik godt, hææh. Da jeg skulle varme op, ville jeg lave en volte, og så kom jeg til at give ham lidt for meget ben, og for lidt tøjle, i hjørnet, så han stormede bare skårt i gennem, i hans fritrav! .. jeg var ved at ride en hest ned.. ups! Det var fandeme pinligt.. haha.. jeg har også klippet hans ørehår i dag.. venstre øre, ville han ikke have klippet. Han tog hovedet i vejret, så jeg ikke kunne nå. Men højre ville han gerne. Der stod han bare og gloede smiley smiley .. Heste bliver inde i nat! ..

• #6   26. jun 2006 jeg har før første gang redet nickita imens hun var på sommmer gær vi red bare lidt på en mark vej det gik bare godt

• #7   26. jun 2006 Har redet lidt western ik så seriøst for det var dårligt vejr også gad jeg ik rigtigt heh

• #8   26. jun 2006 Jeg har været ude at springe kun i grime

• #9   26. jun 2006 Lukke chil ind smiley og nusset lidt . er små syg så gad ikke noget specielt . var også lige ude og fodre Fie idag .haha min far skulle holde den . da den pludselig bakkede helt vildt ad alle kræfter , Han som knapt nok vil holde min lille new forest . Stå og tumle med en halv stor og vældig stærk oldenborg . Men jeg vil så tovet og fik hende til at fatte det det var sku fy ;P hev i tovet og så gloede den bare mærkeligt på mig som om , "hvad skete der lige der" smiley hehe

• #10   26. jun 2006 har redent what ever og tager nogle billede og så var jeg på en lille tur på ham (:
    så wendy holdt en lille pause

• #11   27. jun 2006 Jeg har været ude og springe smiley

• #12   27. jun 2006 Red lidt dressur på den pony jeg har part på.
    Det blev ikke lige så godt, da banen var meget tun efter den regn igår. Så red også lidti skoven på Fie

• #13   30. jun 2006 Trinity står på sommergræs i noget tid - han får fri smiley
    Så jeg var bare ude på folden og sige hej, og det syns han da også var meget hyggeligt.
    - Så stille og roligt hat det været idag.

Kommentér på:
Hvad har du lavet med hesten i dag?

Annonce