Hvad har du lavet med hesten i dag? {{forumTopicSubject}}
Jah som overskriften siger: Hvad har du lavet med din hyps i dag?
Selv har jeg redet ved min svenske underviser og skal det også i morgen... Jeg skulle egentlig kun ride Ulf, men så gik min søs i stå så jeg red Mille også...
Min træner sadte sig op på Ulf i dag og hun var self vild med ham:D Hun skulle bare have ham lidt dybere så han bruger sin ryg optimalt så i morgen skal jeg ride på laaaang tøjle.. hun sagde det er hårdt:s så jeg ved ikke helt om jeg glæder mig til det.. hehe ej, det hårde er hvad man bliver god af, det er i hvertfald min mening..
Så skulle jeg ride Mille... Hun bliver redet af min søs nu og hun er eh.. hvad skal man sige..eh ikke sådan Viiiildt dygtig.. Jeg havde ikke redet Mille på sådan 3 uger fordi hun er dum at ride pga al den dårlige ridning af min søs... Men vi fik da orden på henne i dag også.. I morgen skal min søs ride henne selv... jeg tror jeg skal sætte nogle billeder af Mille fra i dag ind...
Ellers så har jeg mugget ud af alle boksene i stalden (også ejerens bokser da hun var oppe og hænte hoppen med følle og det tager 5 timer) og så pudsede jeg traverudstyr da de skal til løb i morgen.. lidt sjovt at pudse noget man ikke engang ved hvordan sættes på en hest haha... følte mig rigtig dum...
Tiril R
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 144 Svar: 1.593
Men han gik bare så dejligt, så det var bare kanon, vi kan endelig begynde at se en mening med alt vores slid og kamp med ham...
jun 2006
Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.353
nov 2004
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 159 Svar: 1.283
apr 2006
Følger: 180 Følgere: 209 Heste: 6 Emner: 573 Svar: 3.870
Det var egentlig meningen at min lille kusine Iben på 2½år skulle komme og få en skridt tur på Silke, men der regnede for meget, så hun kommer i morgen (Tirsdag) .. Men jeg ville ud at ride på hende alligevel ! .. så jeg tog en tur i skoven i det ”dejlige” sommervejr ! s’; .. Det var nu en hyggelig tur, men måtte hoppe at to gange..
Første gang: der kom to mænd gående forbi, i modsatte retningen, og så kunne hun ikke forstå hvorfor ikke måtte gå med dem.. og jeg gad ikke bakse med hende, så jeg hoppede bare af, og trak videre..
Anden gang: Jaé .. vi endte i en blindgyde I) .. UPS! Jeg sad i mine egne tanker og så styrede jeg bare ind at den nye vej, som lige er blevet lavet i skoven. Der er en masse andre sving, kryds osv. ind ad den vej.. Såå.. Vi red forkert, og lige pludselig var vi ved en eller anden gård, men en meget sur hund s: .. så jeg hoppede af og trak hen til en dame i haven, og spurgte hvor jeg var. Hun grinede da jeg fortalte hende mit ridt .. PINLIGT! .. man kan godt sige jeg forvild , hæhæ. Men jeg sad op igen, og lod bare Silke gå.(det har jeg nemlig læst i en Heartland bog, at hvis man forvild , skulle man bare slippe hesten, og så ville den finde vejen hjem..) det hjalp!<3 :D.
Ole :
I dag var til vores sidste ridetime ved Laura s’: LAURA!!!! Bare du kunne være min ridelære for evigt! ): .. øvøv.. men det gik godt, hææh. Da jeg skulle varme op, ville jeg lave en volte, og så kom jeg til at give ham lidt for meget ben, og for lidt tøjle, i hjørnet, så han stormede bare skårt i gennem, i hans fritrav! .. jeg var ved at ride en hest ned.. ups! Det var fandeme pinligt.. haha.. jeg har også klippet hans ørehår i dag.. venstre øre, ville han ikke have klippet. Han tog hovedet i vejret, så jeg ikke kunne nå. Men højre ville han gerne. Der stod han bare og gloede .. Heste bliver inde i nat! ..
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 183 Svar: 1.870
maj 2006
Følger: 139 Følgere: 165 Heste: 3 Emner: 108 Svar: 1.007
jun 2006
Følger: 250 Følgere: 231 Heste: 8 Emner: 162 Svar: 2.258
mar 2005
Følger: 139 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 212 Svar: 1.505
maj 2005
Følger: 124 Følgere: 209 Heste: 3 Emner: 283 Svar: 1.721
så wendy holdt en lille pause
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
jun 2006
Følger: 103 Følgere: 91 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 111
Det blev ikke lige så godt, da banen var meget tun efter den regn igår. Så red også lidti skoven på Fie
jun 2006
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Svar: 5
Så jeg var bare ude på folden og sige hej, og det syns han da også var meget hyggeligt.
- Så stille og roligt hat det været idag.
Hvad har du lavet med hesten i dag?