{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

Skyder skulderen. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et lille problem med min hest, på snart 7 år.

Han er RIGTIG god til at skyde skulder i volter eller generelt når vi drejer.. I volter vil han altid gerne den anden vej, end den, jeg vil. Han låser nærmest i halsen og man får kun lige drejet ham i sidste øjeblik.

Min metode er således:
Jeg tager små, men seje træk i tøjlen, til den side jeg vil dreje. Lægger mig indvendige ben blidt til ham, for at ''skubbe'' ham til siden.
Men han gør det stadigvæk.. især hvis vi har dage, hvor han er overfrisk, så er det helt galt.

Jeg bruger engang imellem min schenkel hårdere, men problemet i dette er, at han er utroligt følsom for schenkel, og man skal knap nok røre, før han reagerer på dette.. Så hvis man presser for hårdt med schenklen eller sparker lidt, løber han bare MEGET hurtigt og tripper afsted. Som om, han får et lille stød, haha... (åh, jeg er så god til at forklarer smiley

Meeeen.. Skal jeg bare blive VED med at øve dette med ham, selvom han skyder skulderen, eller er der andre metoder?

Sofie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skyder skulderen.
Kommentér på:
Skyder skulderen.

Annonce