{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Hjælp med Jubilee {{forumTopicSubject}}

Jeg fik jubilee d. 31 marts 2006.

Da jeq liqe havde fået hende lavede hun ikke andet end ballade hun stejlede og alt muligt.
Jeg nævnte det også for dyrelægen da han var ude for´at handelsgodkende hende, men han sagde hun var rigtig fin og der ikke var noget galt med hende. Jeq red ikke på hende i et godt stykke tid strak hende bare rundt og en gang imellem skridtede uden sadel for jeg var ret utryk ved at ride på hende. Så fiik jeg flyttet hende op på noget som hedder Grandly ridecenter. Oq deroppe fik jeg en part på hende som hedder Kirsten. Hun var rigtig dygtig og hun underviste miq ca. 3 gange om ugen. jubilee blev bedere og bedere og til sidst lignede hun en stjerne hest smiley
Jeq var så lykkeliq for hende !!
Men så begyndte hun oq halte og det blev værre oq værre selvom jeq gav hende fri !!
Så dyrelægen kom. Han sagde hun havde nogle nerver i klemme i ryggen. Og Hviiz det var ham som stod med sådan en hest ville han aflive den på stedet smiley
Jeq blev helt knust. Vidste ikke hvad jeg skulle gøre.
Han sagde at vi kunne få hende til en undersøgelse i charlottelund det v komme t at koste 6000 kr. plus hun skal igennem en masse behandlinger bagefter hvis hun skulle kunne overleve og det ville i alt blive mange mange tusinde kr. Nu har jeq fået lov til at beholde hende selvom hun ikke kan rides nogle som har råd eller erfaring vil jeg meget gerne lytte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med Jubilee
Kommentér på:
Hjælp med Jubilee

Annonce