{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Bukker? {{forumTopicSubject}}

Igår ville jeg lige prøve om jeg kunne ride en tur på min hest. Hun stod godt nok stille da jeg steg op, men jeg havde ikke mere end lige sat mig i sadlen. Så tændte hun af hun bukkede og så sprang jeg af. Jeg tænker lidt hvordan det kan være hun gjorde det?? Der har ikke været noget før jeg har redet hende. Jeg trykkede lidt på hendes ryg for at se om hun reagerede på det men intet tyder på at hun har ondt? Meget mærkeligt syntes jeg. Er der nogen der evt har prøvet noget ligende med deres hest?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bukker?
  • #1   8. mar 2011 Kan være at hun bare var frisk smiley

• #2   8. mar 2011 Ja det tænker jeg også lidt om det var derfor? Hun er jo en lidt frisk hest i forvejen:)

• #3   8. mar 2011
    Ville bekymre mig om det hvis det forsatte, så ville jeg undersøge nærmere med smerter mm.

Men hvis det kun sker denne ene gang ville jeg tage det som friskhed og måske som om hun blev forskrækket.

Maja bukker aldrig nogensinde. Men en dag ville jeg sætte i galop også smækkede den 29årige gamle dame begge ben i vejret. Jeg er ikke forberedt fordi hun aldrig gør det så jeg røg selvfølgelig af. Hesten løb ned i den anden ende af banen, jeg hentede hende og forsøgte igen, var nu forberedt. Denne gang gjorde hun det igen, men jeg var forberdt så røg ikke af.
    Derefter stoppede hun har har aldrig gjort det igen.

• #4   8. mar 2011 hvis det fortsætter eller blive værre så ville jeg få det undersøgt.
    Ellers er det bare i kådhed smiley
    Næste gang kunne du evt lige longere hende lidt inden og så se hvordan hun tager det når du hopper på igen

• #5   8. mar 2011 måske noget gjordkrampe..

• #6   8. mar 2011 Okay jeg har så lige set idag at den vallak hun går med bedækker hende øv øv det da ikke særligt smart smiley Så måske det er derfor hun gjorde det da vi sad i sadlen. Vil straks flytte vallakken væk fra den fold hvor min hoppe går. Men nu siger j lige gjordkrampe hvad gør man ved det hvis ens hest har det?

• #7   8. mar 2011 åhh bare rolig smiley Min startede de første to uger med at stejle,bukke hoppe igennem hallen hver gang jeg satte mig op. og der ud over bukkede hun som en syg i galop og i sær i spring smiley
    Dette skyldes udelukkende at hun er jordens friskeste pony, og når man har stået stille og haft ondt i foden i 1,5 månede er det skide fedt at komme igang igen.. og når ja.. i dag red jeg ude for førstegang.. og fik lige turen igen! smiley så tror bare du skal tage det som forårskulder, det gør jeg ihvertfald smiley
    Hun er tjekket og har ikke ondt, det er bare fis! ;D

• #8   20. mar 2011 min part er også bare mega frisk, og engang imellem kan jeg knap nok komme op på hende, derfor beslutter jeg bare at gå en tur eller hygge i stalden:)

Kommentér på:
Bukker?

Annonce