905 visninger
|
Oprettet:
© Ann-Lykke og Lille Bøh «
5. nov 2006 Følger: 59 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 1.183
5. nov 2006 Følger: 59 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 1.183
Anbefal dressurunderviser - Odense, As {{forumTopicSubject}}
Halløj derude!
Jeg har nu redet ved den samme berider i to år, og søger af flere grunde en ny til at undervise mig.
Det skal være en dygtig dressurunderviser. Selv ridder jeg alle ponyklasser på min pony, men hun er snart solgt. Så skal jeg have en hest i stedet.
Hun/hun skal undervise omkring Odense eller Assens - eller der i nærheden.
Skriv hvem I kan anbefale, med en kort beskrivelse af dem og hvor man kan finde dem.
Håber I kan hjælpe mig.
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
Jeg kan varmt anbefale Jesper Rolver Nielsen, han underviser i Odense. Min datter får undervisning af ham her hos os selv når han kommer, desværre ikke tit nok.
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 1.183
- Kan du fortælle mere om ham? Er han på en bestemt rideklub?
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.725
Ellers prøv at skrive til Kathrine her, måske hun kan være behjælpelig - hun har Jesper som undeviser og har haft det i rigtig mange år.
http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=57625
Jesper har en rigtig dejlig måde at undervise på, min datter er ret urutineret og hun har en pokkers svær pony at ride - jesper er god til at komme ned og møde hende på hendes niveau og formidle sin undervisning selvom han nok mere er vant til at undervise dem på dit niveau eller højere. Han har kæmpe erfaring med at ride andres heste og når vores er for "strid" ja så rider Jesper ham igennem og prøver at give det han oplever videre til min datter.
Men når det gælder undervisning på højt niveau kan hende jeg nævner højere oppe helt sikkert svare meget bedre
nov 2006
Søgte på ham, og så han var på Nørrelund
nov 2006
Anbefal dressurunderviser - Odense, As