stå stille under strigling {{forumTopicSubject}}
Min hoppe er simpelthen så strid når jeg stigler hende, hun går lidt til den ene side så går jeg over og rykker hende tilbage hvor hun stod før, så snart jeg kommer over på den anden side igen så rykker hun sig igen, jeg får simpelthen ikke striglet hende ordentlig igennem når det skal være sådan altid.
Har fået afvide at hun ikke kan lide hvis der er for meget bevægelse omkring hende, så har virkelig prøvet og strigle meget langsomt og sådan, men føler egentlig mere hun ignorer mig, hun har mere travlt med og stå og kigge på alle mulige spændende ting.
så anrt jeg siger nej til hende så står hun stille så længe jeg kigger på hende, men bare jeg vænder blikket list igen så danser hun rundt igen. Sysnes det er lidt svært og stige hende hele vejen rundt hvis man skal stirre på hende konstant (:
normalt står vi flere sammen når vi stigler, idag da jeg skulle ride hende alene fik jeg dog en til og tage en anden hest op som hun kunne stå sammen med ham. Buddy som hun stod sammen med står altid bomstille, så det er ikke fordi han tirrer hende på nogen måde..
skal lige siges hvor længere tid jeg bruger på hende, hvor mere urolig bliver hun, somom hun keder sig, hun begynder og stå og pruste og sådan, også har hun sådan en irriterende vane med og glo på mig, hun står altså og hiver i sit træktov for at se hvad jeg laver.
undskyld det blev så langt, men synes bare det er lidt nemmere hvis i har noget mere viden om problemet (:
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.317
Held og lykke.
mvh merete
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Bak hende tilbage på plads igen hver gang, hver evig eneste gang.
Beløn evt. hesten når den står stille.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
vi har også en lidt mindre stald, hvor hun ikke har mulighed for at bevæge sig så meget, skal jeg holde hende væk fra den indtil problemet er løst, eller ville det være en ide og træne det med hende der?(:
stå stille under strigling