12. feb 2009 Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 277
PARTRYTTER SØGES: nær 2750 3660 {{forumTopicSubject}}
Jeg søger en part til Fnuggi, da jeg desværre slet ikke har tid her for tiden.Hvis Fnuggi får part kan jeg købe endnu en hest, dog større som man selvfølgelig også må ride. Det er sådan set det jeg bruger tiden på nu når jeg ikke har tid til Fnuggi. Jeg arbejder meget og har travlt med skolen også. Søger derfor en partrytter som kunne ride Fnuggi (pt. lige når han/hun har lyst, men om nogle måneder bliver der faste dage).
stiller informationen op på denne her måde så det er lettere at overskue:
Navn: Fnuggi
Race: Shetlænder
Højde: 110 - og jo det er hun.
Personlighed: Hun er dygtig og sød når du først har vist hvem der bestemmer. hun elsker at løbestærkt og er som regl altid nem at stoppe. Hun er både til det hurtige og udfordrende for de øvede og til små spadsereture med begynderne. Men hun er lidt fræk nogle gange...
Trænet i: Western, HMS, dressur, springning (hun har sprunget 60 cm med rytter og 120 cm uden.).
Pris for part: fast pris på 350 - en pris man kan snakke om hvis man er utilfreds.
Parten tilbyder: hunderedevis af forskellige ting til ponyen, gårdens ekstra pony som også må rides på, ridebane, 5 min skridt fra ridehus, fin lille skov, varmt rytterhus hvor man kan sidde om vinteren, staldgange, egne spring. pt. FRI ridning, men om noglemåneder bliver det til ca 3-4 dage om ugen.
Stalden ligger lidt ude på landet men der går en bus fra Ballerup st., Stenløse st., Farum St, og Holte st. (158 og 334).
Hvis der er spørgsmål eller du er interesseret så skriv til mig privat.
Louise Rasmussen
aug 2008
Følger: 67 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 591
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 45 Heste: 6 Svar: 2.901
okt 2011
Følger: 80 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 3 Svar: 7
PARTRYTTER SØGES: nær 2750 3660