{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

pony til hest {{forumTopicSubject}}

hej alle hesteglade mennesker(:

Jeg er næsten lige gået fra pony til hest, ville derfor gerne høre hvordan i havde det da i startede på hest?

Jeg har slet ikke problemer med højden, tænker faktisk slet ikke over det, når jeg først sidder på ryggen af ham, men hans gang har jeg dog svært med at vænne mig til. Jeg føler virkelig ridebanen er alt for lille, da jeg føler han tager 3 skridt så er han nede i den anden ende.
Især når han galopere, synes jeg vi skal dreje alt for tit.

er jeg den eneste der havde det sådan? og har i nogle små fif, eller ideer til mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pony til hest
  • #1   14. nov 2010 Synes også det var viildt svært at komme fra en pony til hest.!
    Det tog mig ca. 3 måneder før jeg kunne lave "ordenlig" nedsidning på Ferrari (:
    Bare bliv ved med at øve, så skal du nok vænne dig til din hest gang smiley


  • #2   14. nov 2010 er jeg glad for at høre, har også kun redet på ham et lille måned, så er der da lys forude:D

  • #3   14. nov 2010 Jeg startede min "karriere" med en væltet hest og en skulder der røg af led xD
    Så jeg har ikk haft en heldig start. Generelt når jeg rider hest, er jeg mere bange for at hesten hopper og jeg falder af. Jeg har slet ikke de problemer på pony ..


  • #4   14. nov 2010 Det var ikke noget problem for mig dengang, men red så også en del heste samtidig med at jeg red pony smiley mit problem var at komme fra en pony der sprang alt og til en hest der nærmest ikke turde springe noget, og som lavede elevatorhop når han så endelig sprang smiley men det kom han heldigvis hurtig over smiley

  • #6   14. nov 2010 Synes det var svært. Bare det at klare selve rygsvinget var en udfordring, at ride nedsidning på min hest, tog mig et år, og jeg sidder stadig ikke 100% stille. At man kommer hurtigere rundt på banen, vænner man sig til, og det bliver bedre som man efter tiden får mere samling på sin hest smiley

  • #7   19. nov 2010 Jeg gik fra 2'er pony til hest da jeg var 11 år. og der havde jeg det os lidt som om at banen var for lille. men ellers havde jeg overhovedet ingen problemer ( kun i spring da han var tung )

  • #8   27. nov 2010 Mange har ofte problemer..
    Jeg gik også fra 2´er pony til hest på 155 -
    det er svært at vænne sig til det, men øv kort tempo (derfor ikke fri galop og øgende trav mv. før du har styr på at sidde som man skal i de korte øvelser, derefter kan du grædvist øge farten.. smiley


Kommentér på:
pony til hest

Annonce