{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestepas
  • #1   5. nov 2010 kig dansk rideforbund.. reglerne er lige lavet om.. alle hestepas er grønne i dag, ogsåskal man have sådan et klistermærke man kan sætte ind i deet før det er et konkurance pas.. (: men kig drf..

  • #2   5. nov 2010 Stine
    - Alle hestepas er da ikke grønne idag? Grønne hvis ingen af hestens forældre er kårede, blåt hvis én af forældrene er kårede (mener jeg), og bordeaux hvis begge forældre er kårede og indregistrerede.
    Min hoppes pas er bordeuax.

    Mht. alm. konkurrenceheste, så må du starte uden nogen videre regler om pas eller konkurrenceregistration hvis det er et D-stævne. Til C-stævner skal du som rytter hve C-licens, og din hest skal være registreret som konkurrencehest hos DRF.


  • #3   5. nov 2010 Mit er også bordeaux farvet og jeg skal bare starte spring-og islandshestestævner(ovalbanestævner )

  • #4   5. nov 2010 Nu bliver der jo spurgt til islænder (så går ud fra der menes islænderstævner) - og det ved jeg desværre ikke noget om smiley Uden over, at de ligesom fjordheste skal have fuld stamtavle (så vil tro at passet skal være bordeaux) og så muligvis også et klistermærke i, der gør at det er et konkurrencepas? Men som sagt, jeg er ikke ind i islænderverdenen smiley

  • #5   5. nov 2010 Stine: Sikke noget sludder....det er længe siden reglerne blev ændret og det er langt fra alle pas, der er grønne - det afhænger jo af afstamning osv.

    Caroline: Du kan starte stævner med alle farver pas, NÅR hesten er registreret som konkurrencehest. Det er altså registreringen, der er afgørende og ikke farven på passet.


  • #7   5. nov 2010 Hvis der er tale om islændersrævner inden for DI og FEIF skal den være renracet og efter kåret og registreret hingst og registreret hoppe. Altså bordaux pas. Eller et hvert andet pas udstedt af en godkendt udlandsk ..

    Ved DRF stævner gælder deres regler, hvilket vidst bare er at hesten er regi konkurrence hest ved DRF smiley


  • #8   14. nov 2010 Islænder pas er noget andet! Kig evt. på Dansk Islandsheste Forening: islandshest.dk og se om du kan finde noget... MEN så vidt jeg ved må du starte stævner på hesten så længe vaccinationerne er i orden og at hun har papirer (i dette tilfælde ja hvis hun har pas)

  • #9   14. nov 2010 Det skal siges jeg selv starter islænderstævner og har kendskab til det...

  • #10   14. nov 2010 Okay smiley hun har fuld stamtavle og ja jeg tror også hendes vacciner er iorden da hun næsten lige har fået nogle smiley

Kommentér på:
Hestepas

Annonce