{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Kronholt
Kronholt
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12

Ecole de Légèreté {{forumTopicSubject}}

Få et indtryk af hvad der gemmer sig bag "Ecole de Légèreté" d. 18 - 21 februar hvor vi afholder kursus med Nicole Weinauge, licenseret underviser af den klassiske franske ridemester Philippe Karl, Ecole de Légèreté (lethedens skole).

Kurset er et grundkursus for både begyndere og øvede som ønsker at stifet bekendskab med "Ecole de Légèreté". Vi vil komme omkring emner som, sadelkundskab, læren om anatomi, læren om bevægelse - naturlig skævhed/ligevægt, kommunikation, rytterens hånd og hestens mund, siddeskoling, arbejde fra jorden - gymnaticerende forberedelse, gymnastiske elementer under sadel, lektionsarbejde - optimering af fleksibiliteten.

Der er 8 pladser til hest og ellers pladser som tilskuer.
For mere information kontakt Sofie på tlf: 23 48 57 95

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ecole de Légèreté
  • Kronholt
    Kronholt Tilmeldt:
    jul 2010

#1   20. okt 2010 hov smiley Det afholdes i Herning.

• #2   20. okt 2010 Lyder godt nok spændende!
    Hvordan er prisniveauet?

• #5   21. okt 2010 Lyder meget spændene smiley

Hvis man 'bare' vil være tilskuer, hvad koster det så? smiley

• #6   22. okt 2010 Sofie M - har I planer om at afholde flere kurser med hende senere på året også? Jeg vil utroligt gerne med men er på et andet kursus i weekenden d. 19 og 20 februar. jeg er ved at se om jeg kan passe det ind alligevel men hvis det ikke lykkedes afholder i så flere, såfremt interessen er der naturligvis smiley Ville meget gerne med....

mange hilsner fra Stine

• Kronholt
    Kronholt Tilmeldt:
    jul 2010

#7   23. okt 2010 ja, hvis alt går som det skal kommer hun 3 gange mere i 2011. Hun vil gerne man er med på grundkurset. Men det kan vi jo nok finde ud af smiley Kan du ikke sende mig din mail adresse så vil jeg sende dig en info mail når der kommer nogle datoer smiley mettesofie@mail.dk

Kommentér på:
Ecole de Légèreté

Annonce