{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Regler for stævner? :O {{forumTopicSubject}}

Ja, min pony skal ud og starte stævne om noget tid.
Men det er iikke mig selv der skal starte, det er en oppe fra mit ridecenter, og da min pony kun er 1'er og hun er faldet for aldersgrænsen, så skal hun starte HEST på ham.. Men vi synes det er lige lovligt højt for min lille pony, og ville høre om hvis man startede hest dressur den ene dag med hende, og spring pony med mig den anden dag? Kan man det, eller skal det være samme rytter begge dage?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler for stævner? :O
  • #1   26. sep 2010 Til et stævne skal den starte som det samme til hele stævnet (ved D-stævner), så den ENTEN er hest ELLER pony til hele stævnet. Den må gerne starte med forskellige ryttere, men så skal du også starte hest på den til det pågældende stævne.

Så kan du starte pony til et andet stævne smiley Snakker vi C-stævner skal den opklasses v. DRF for at kunne starte som hest - og så kan den kun gå som hest hele tiden, indtil dette ophæves igen (v. f.eks. ejerskifte).

• #2   26. sep 2010 Hvis man vælger at opklasse ponyen til hest, kan den ikke nedklasses til pony - i samme weekend.

• #3   26. sep 2010 Hun kunne jo også vælge at starte i pony klassen men blot ride udenfor konkurrence...så ville det vel blive en mere fair bedømmelse af ponyen ?

Er det ikke noget med at hvis man har "opklasset" til hest så er det sådan det er....men hvis det er et almindeligt klubstævne så kan jeg da ikke se nogle problemer i det...

• #4   26. sep 2010 jeg har fået at vide af hende som står for det i min klub, at en pony godt både kan starte pony og hest, så længe den ikke har pas, og er færdig målt (så den officielt ikke har fået en størrelse). Spurgte nemlig i forbindelse med at min pony var elevhest, og vil ikke komme i problemer, da jeg starter hest på den, og hvis så en elev skulle starte pony (det skulle nødig være mig der ikke kunne ride), og der sagde hun at så længe den ikke officielt er blevet målt, kunne den godt starte f.eks. LE pony, og Le hest... men spørg i den klub du vil starte i smiley

• #5   26. sep 2010 Mia: Det er også rigtigt, hvilket er grunden til, at den godt kan gå hest den ene weekend og pony den anden, men normalt kan den ikke gå begge dele til det samme stævne smiley

• #6   26. sep 2010 Vi har besluttet at starte uden for konkurrence i pony klasser, da 1meter er rigeligt til hans første stævne:)

Kommentér på:
Regler for stævner? :O

Annonce