{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

MMM
MMM
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Hvor kan jeg lære om pleje og ridning? {{forumTopicSubject}}

Selvom det gør ondt at indrømme det, må jeg sande, at jeg er fuldstændig nybegynder, når det kommer til heste.

Men fordi jeg ligner et fjols til hest nu, betyder det ikke, at jeg har givet op. Tværtimod: Jeg vil være bedre!

Jeg har med andre ord brug for kyndig undervising og vejledning i alt fra omgang med hesten (hvordan sætter jeg grænser, når den skal sadles og hentes på fold eksempelvis) til ridning på begynderplan.

Jeg vil tro, at jeg kommer til at ride skovture langt det medste af tiden, og jeg skal aldrig være dressur- eller stævnerytter, så mit behov er til 'god, sund og velfungerende ridning'. Ikke mere end det.

Jeg forestiller mig alt fra et intensivt kursus til løbende træning eller noget helt tredje. Det er op til, hvad du kan tilbyde.
Undervisningen kan foregå på den hest, jeg har part i eller på en hest hos dig/jer.

Da jeg desværre ikke vælter mig i penge lige nu, er økonomi en faktor. Det er ærgelig, men sådan forholder det sig pt. (så snart det ændrer sig, køber jeg en hets;-)

Andet vigtigt info:
* Jeg er voksen (28)

* Jeg rider pt. islænder, og er mig ret sikker på, at det også er det, jeg ender med at gøre fremover (fordi jeg foretrækker skovture og fordi de er knap så krævende i forhold til daglig pleje)

* Hvis du er ny udi i træning, kan du meget vel være den rette for mig. Bare du kender til grundprincipper omkring omgang med heste og ridning.

Jeg bor i Svendborg, så undervisningen skal helst foregå på Sydfyn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.