{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Plag træning i stoftunnel {{forumTopicSubject}}

Vi har nu lavet en ny øvelse til vores agilitybane.

Det er en stor stoftunnel, som her bruges af vores plage.
Link til video:
http://www.us-mustang.com/video/foals-tunnel-20100808.wmv

Flere trænings videos på www.us-mustang.com under agility.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plag træning i stoftunnel
  • #1   8. aug 2010 Super god ide, smart fundet på. De er gode til det, på trods af det ser ud til at blæse en del.

• #2   8. aug 2010 Vi mangler forresten ideer til nye øvelser.
    Har efterhånden lavet alle de ting vi kan finde på.

Så forslag modtages gerne, men det skal være med lidt udfordriing, da vores Mustangs er lidt specielle.

• #3   10. aug 2010 har du en plaskedam de kan rende igennem? det er meget sjovt når vejret er til det...hvis ikke jeg finder andre øvelser til mine ponydyr snart, så må det blive ridning samtidig med at spille musikinstrumenter, eller et eller andet med ild i... lækre billeder på din side forresten.

• #4   11. aug 2010 Tak for forslaget. Jeg kan godt lidt vand ideen, men ild lyder lidt for farligt. Vi skulle jo helst ikke komme til skade.

• #5   13. aug 2010 haha, nej jeg er heller ikke vild med ideen om at træne med ild, men der er jo mange heste som lærer det til f.eks. film eller politi, og før lommelygterne blev opfundet var det kun det lys man havde om natten, skulle jeg endelig gøre alvor af det engang, ville jeg nok øve mig med en sjaskvåd hest, med lige så vådt dækken på, og kun på ikke brændbart underlag.

men nu du er ude efter ideer, (jeg har lige efterlyst det samme i en anden tråd), så er her lige lidt flere forslag, selvom det måske ikke lige er decideret alillity, så var det måske noget med tilvænning til hundeprop pistoler- eller slag på fastalavnstønder, gå ovenpå en madras, et rigtigt led der kan åbnes/lukkes fra hesteryg (hvis ikke i allerede har det) eller sådan et ridderturnerings trænings mål, der skal rammes med en lanse, og som kan snurre rundt og daske efter ridderen med en sandsæk.....- for ikke at glemme fodbold/boldlege med hestene....- en helt anden ting kunne være at spænde hesten for noget, ikke nødvendigvis en vogn, men måske slæde eller sådan en "indianer-båre" eller bare en træstamme. hvordan med lassoer ? det er nok ikke ligefrem agillity, men der er jo et utal af muligheder....rytterlege som øl/ æg stafetter, tøndeløb-fangeleg med uden "rævehale" der skal snuppes, capture the flag og meget mere - og endelig kan man jo forsøge sig med bue og pil fra hesteryg- pilene skal så selfølgelig være polstrede....se evt en hjemmeside for rollespil hvordan man laver sådan nogen selv.

så. det var det jeg har haft tid til at overveje i dag,,,

Kommentér på:
Plag træning i stoftunnel

Annonce