{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Jeg overvejer at undervise gratis? {{forumTopicSubject}}

´Hvordan tror i at sådan et koncept vil fungere?
Vil der være opbakning om det? Vil folk bare udnytte det, og ikke kontakte mig igen (selvom de kunne lide det)?

Jeg overvejer lidt at tage en måned eller måske bare to uger i sommerferien, hvor jeg kun beder om at få min transport betalt + at "eleven" skriver en anbefaling til min hjemmeside? Anbefalingen må selvfølgelig gerne være negativ, hvis det har været en negativ oplevelse.

Jeg underviser jo normalt, hvor jeg tager lidt for det, da det jo er meget af min tid der går, men kun lidt da jeg får meget erfaring.
Men grunden til jeg overvejer er:
- Jeg kan lære rigtig meget, for jeg kommer ud til mange forskellige typer hest (forhåbentlig).
- Jeg giver folk der ikke har så mange penge mulighed, for at lære noget groundwork/hms.
- Jeg får forhåbentlig nogle gode anbefalinger til min hjemmeside.
- Hvis nu nogen af dem gerne vil have mig ud igen, så kan jeg komme det og på den måde få løn.

Hvad tror i? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg overvejer at undervise gratis?
  • #1   5. jun 2010 Jeg synes det lyder som en rigtig god ide smiley

Jeg ville da ihvertfald overveje det smiley

• #2   5. jun 2010 Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke der er mange der vil have undervisning af en på 14, medmindre de virkeligt kan vise nogen resultater.. Kan du det ? :O)

• #3   5. jun 2010
    Jeg ville sagtens kunne tage imod det, bare for at se hvordan det var og om du havde nogle gode råd smiley
    Det også en god måde at få en "smagsprøve" for at se hvad der kommer ud af det, inden man begynder at betale.....

• #4   5. jun 2010 RIGGE:

Jeg underviser allerede, og har gjort det i 3/4 - 1 år smiley
    Jeg er desuden 15 her den 22 juni.

• #5   5. jun 2010 HOV Rigge besvarede ikke dit spørgsmål!
    Altså samtlige personer jeg har været ude ved har været rigtig glade for min "hjælp", så det vil jeg mene jeg kan smiley

• #6   5. jun 2010 ASSI:

Altså min hjemmeside fungerer egentlig sådan, at jeg har en gæstebog og så har jeg en side hvor jeg selv indsætter anbefalinger.
    Men jeg tænker nu egentlig også, at hvis personen skriver at vedkommende var utilfreds så bør jeg jo sætte det ind alligevel?

• #7   5. jun 2010 hvor kommer du fra? smiley jeg vil da gerne prøve dig hvis du bor tæt på smiley

• #8   5. jun 2010 altså som sagt andrea, du kommer jeg betaler transport ! :'D

jeg vil HELT klart have undervisning af dig hvis jeg nød det/fik noget ud af det!! :')

• #9   5. jun 2010 Sjælland / København / Ballerup

• #11   5. jun 2010 Hvor meget tager du for det nu?<3

• #12   5. jun 2010 Tossepige! Haha smiley
    Jeg tror ikke jeg ville tage i mod dit tilbud! Nu hvor min mor langt om længe betaler min undervisning af dig, så kan du ligeså godt få de meeget velfortjente penge!:D

Lyder i præncippet som en god idé, men jeg nægter at lade være med at betale smiley haha smiley '

Rigge: Andrea er en fantastisk underviser. Det er <b> altid! </b> dejligt at have Andrea ude! Hun kommer med sit tryllestøv, og har virkelig hjulpet Katrine og jeg rigtig meget! Her er den anbefaling jeg har skrevet til Andreas hjemmeside:

Hej Andrea.
    Ja, jeg anbefaler dig. Jeg anbefaler dig rigtig meget.
    Der er sket så meget siden du var ude første gang. Det er helt vildt. Katrine kunne ikke engang longeres i skridt, uden at panikke fuldstændig. Men efter en time eller tos undervisning, kunne hun trave fint og pænt rundt - uden angst i øjnene. Hun har stukket af med mig på en græsmark, men her forleden hvor du var med, var der ikke noget. Vi fik hende endda over en træstamme! smiley
    Jeg kan stadigvæk grine en smule af første gang hvor du var ude. Jeg gik og snakkede om hvor bange og angst Katrine var for vand. Vi fandt en fin stor vandpyt, bare så du kunne se HVOR bange hun var. Men den dag, gik hun direkte igennem, stortset uden brok. Som vi snakkede om forleden, må du simpelthen bare have tryllestøv i lommen!(:
    Jeg NYDER at have dig ude. Jeg glææder mig hver eneste gang, for jeg ved med sikkerhed, at jeg altid vil lære noget nyt. Selvom det somme tider er en udfordring for dig at finde på nye lege til os, så kommer du altid med sjove og gode idéer! Du møder altid op med et smil, og godt humør!:D
    Jeg har hørt nogle voksne sige:"14? ej, det er da ikke gammelt nok til at undervise?" Men for mig, er det fuldstændig ligemeget hvor gammel du er. Det er dit syn på hesten og mennesket, og din forståelse for venskab og tillid, der tæller i horsemanship.
    Jeg har fået undervisning af voksne, som godt nok var dygtige. Men dét syn og den forståelse du har for heste er er noget helt specielt. smiley
    Nå, men for at gøre langt kort, så tak, tusind tak, for alt den dejlige og gode hjælp du har givet mig og Katrine. Uden dig, ville vi aldrig være nået så langt!:D
    Jeg glæder mig til maaange flere undervisnings timer med dig og min Katrine pige (;
    De største knus og taknemlighed
    Isabel smiley

• #13   5. jun 2010 Folk vil udnytte det smiley

• #15   5. jun 2010 Der er vidst flere af jer derhar misforstået det xD

Jeg underviser allerede og har gjort det 3/4 år! smiley

MEN!
    Jeg overvejer at tage en periode, hvor jeg gør det gratis for ligesom at skaffe flere interesserede indenfor "faget" smiley

• #16   5. jun 2010 Hov glemte lige at tilgøje, at jeg er meget beæret for din besked søde Isabel smiley

• #17   5. jun 2010
    Hehe, jamen folk skal jo vide sandheden! smiley

• #18   5. jun 2010 Rigge - hvordan vil du have resultater hvis du ikke vil lade hende undervise? Det er ret svært at vise hvad man kan hvis man ikke får lov smiley

• #19   5. jun 2010 Sissse:

Det gør jeg jo også normalt, men så vil jeg prøve at tage en måneds tid hvor jeg gør det gratis smiley

• #20   6. jun 2010 CHRISTINA:

Det forventer jeg også smiley
    Den ældste der har henvendt sig til mig har været 18 år (Altså med interesse i undervisning), og jeg har det nu også selv bedst med at undervise børn/unge.
    Jeg mener ikke jeg kan noget specielt med heste, men når jeg er ude og undervise har jeg faktisk kun fået positiv respons.
    Udover det så vil jeg gerne tilføje, at jeg faktisk kun tager imod opgaver jeg tror jeg kan klare, og ikke tager ud til meget slemme/agressive problemheste (Det lader jeg Camilla Stormont om, som forresten klart kan anbefales), men der er jo også behov for nogen til at lære nybegynderne ting, og det har jeg fået at vide jeg er god til smiley

• #21   6. jun 2010 du kan jo be folk indvilge i at lave før/efter videoer til gengæld til for gratis undervisning... det ville da være en god reklame på din hjemmeside... og så skal det være en betingelse for at få undervisningen at der bliver givet en vurdering, lav et kryds af ark og få dem til at sammenligne dig med andre undervisere på. forsk. områder... som du lægger åp hjemmesiden...

hvis du vil have folk til at blive hængende efter gratis lektioner, kan du lave en rabat ordning i en begrænset periode for dem der allerede har fået gratis undervisning...

• #22   6. jun 2010 KIA V:

Super gode idéer!
    Det kan dog blive svært at lave før/efter videoer, da man jo sjældent kan se forskel efter en enkel undervisningstime.
    Men video'er hvor "eleven" fortæller?

Kommentér på:
Jeg overvejer at undervise gratis?

Annonce