7. jul 2006 Følger: 48 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 96
Så skal der da lige noget positivt ind {{forumTopicSubject}}
Er bare kommet hjem super super glad idag!!
Har to heste hvor af den ene er 4 og den anden 10 år .. Min 10 årige har jeg haft SÅ mange problemer med til daglig.. man har skulle have konstant kontakt med tøjlen, han har ikke haft noget bagbens action overhovedet.. gallop har været noget lort, hovedet i vejret og afsted plus en masse skift til krydsgallop og jeg kan blive ved.. 5 års hård træning med absolut ALT prøvet! har selv haft dyrlæger, massøre, kiropraktore og tandlæger ude til ham og har haft 6 forskellige trænere med 6 forskellige metoder i brug.. det er bar ingen vejne kommet..
Min 4 års har stukket af med mig op til flere gange og hoppet hegnet med mig på, har skudt skulderen og stukket hovedet i vejret... Men han er jo heller ike så gammel!
NU!!
Min 10 års skal jeg bare samle tøjlerne med og så går han bare helt af sig selv.. bruger ryggen som han skal.. Går til bidet i gallop på begge volter, er begyndt at gå sidebevægelser (shenkelvigninger og versader) Meget bagbens bevægelse! og han er begyndt at lære at man ikke skal gå i krydsgallop Endelig er hesten rask, i topform, har aldrig gået bedre og vi skal nu starte vores første officielle stævne d. 30 maj
Min 4 års er begyndt at vente, ved hvad et gallop anspring betyder, skyder ikke nært skulderen så meget, han er blevet meget mere stabil.. Han bruger sin ryg fuldstændig som han skal og balancen er ved at være der.. han rykker sig ikke hver måned NEJ han rykker sig HVER UGE!! på 4 måneder har han rykket sig fra at være super unghest til at ligne en der nærmest har været redet i to år, han er bare super lærenem...
Min træner har sagt idag at jeg er hendes yndlings elev fordi jeg bare rykker mig HVER uge og mine heste ser bedre og bedre ud!
ER bare Så stolt af mine heste og min 10 årig er en lille solstråle historie for mig.. da jeg har været meget tæt på at opgive flere gange.. har godt nok været nedtrykt flere gange efter ridning på ham og nu er jeg ET STORT smil når jeg køre fra rideklubben.. min stædighed har simpelthen overvundet.. så jer derude med besværlige heste.. giv ikke op for pludselig lykkes det altså.. det tog godt nok mig 5 år men jeg ville ikke bytte det for noget i verden.. har lært rigtig meget af det og det er mildest talt SKØNT at komme ud på den anden side Så dejligt når ens hårde arbejde pludselig giver bonus
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
ved selv hvordan det er... det er bare skønt når det så endelig lykkes
Så skal der da lige noget positivt ind