{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

- Ny Underviser ! {{forumTopicSubject}}

Heej .

Så har jeg fået ny underviser !
Hun hedder Benedicte (staves ?) og er super sød !

Hun er helt vild med Fusentast og kan se at han ka blive til noget en dag ! Dejligt at ha en underviser der stoler på at man kan ride hesten op fra det dårlige til det gode !

Fusentast har problemer med at slappe af og han er vildt utålmodig - løber hele tiden . Håber at hun kan hjælpe mig med problemet , men det går i hvertfald bedre allerede og har kun fået nogle få gode råd af hende . Så håber at jeg får mig en lille SuperPony i løbet af noget tid - Selvfølgelig . Han er en pony der kræver tålmodighed !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  - Ny Underviser !
  • #1   17. feb 2006 Jamen det lyder da dejligt!
    Jeg har også lige haft skiftet underviser og rider nu på en helt anden måde, men jeg synes bestemt ikke min hest bliver bedre af det, jo jeg kan mærke jeg får hans ryg med, men han går og danner underhals og spænder i hele nakken! Der er slet ikke nogen samling på ham som der var før!
    Så jeg er blevet enig med mig selv om at jeg må ride på den gamle måde igen for han var stiv som et bræt i går..!
    Min ridelærer har også store forventninger til mig..! Sidste stævne jeg var til red jeg mod hende, og efter jeg vandt fandt jeg ud af at hun havde sagt til min mor at hun forventede jeg vandt!

Hun påstår jeg rider LA til sommer..!

• #2   17. feb 2006 Jeg har også lige fået ny underviser. Blev undervist første gang igår og skal i dag igen.. hun er rigtig sød og venlig og hun underviser godt smiley

Kommentér på:
- Ny Underviser !

Annonce