{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gummi klokker?
  • #1   5. apr 2010 Man kan sagtens ride med dem.
    jeg har aldrig prøvet det, synes bedre om stofklokker.. smiley

• #2   5. apr 2010 Jeg fortrækker at ride med Neopren/stof klokker smiley
    Gummiklokker bruger man mere til folden, men man kan selvfølgelig også ride dem med.
    Jeg rider dog aldrig med gummiklokker, altid neopren eller nylon smiley

• #3   5. apr 2010 Okay (: ' tak fordi i skrev.

• #4   5. apr 2010 Jeg har aldrig brugt gummiklokker til min hest, og må indrømme at jeg forudindtaget har en del fordomme..
    Min hest har også lidt sarte koder, så jeg bruger kun nylon/kunstlæder klokker smiley

• #5   5. apr 2010 Gummiklokkerne er gode til foldbrug, men man kan sagtens bruge dem til ridning - de er især gode hvis man skal ride i skoven, nu hvor stierne er lidt plørede. Mest fordi de er lette at holde rene, da man bare kan spule dem og så er de næsten som nye :0)

- Natasja

• #6   5. apr 2010 tror bare det er en eller anden fiks ide, folk har fået med neoprenklokker er det eneste der duer.... de billige neoprenklokker skarver tit... så med mindre du er villig til at ofre over 300kr for et sæt klokker er de billige gummiklokker tit mindst ligså gode... fordel ved billige neoprenklokker er at de har velcro og er hurtige at montere... fordelen ved gummi er at de ikke bliver tunge når de bliver våde (et problem de billige neoprenklokker har) de er lette at rengøre, og de er væsneligt sværerer for hesten at træde af.

Kommentér på:
Gummi klokker?

Annonce