{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  strække ud i brystmuskler?
  • #1   5. mar 2010 du kunne evt løfte hendes ene ben og trække det en smule bagud hvis hun altså vil gå med til det

• #2   5. mar 2010 jamen hun finder sig i det meste.. jeg skal bare være sikker på det jeg gør ikke er noget der skader hende, da hun har nok skavanker i forvejen.

eller hun fejler ikke noget som sådan noget har været redet med en forkert sadel, så har brugt ryggen forkert i en lang periode. så hun er blevet meget øm i bagpart, bryst, ryg og skuldermuskler. hun kan endda være halt dagen efter meget let ridning. (hun bliver ikke redet mere før kiropraktoren kommer)

jeg har bestilt kiropraktor som kan hjælpe lidt på vores problem, men hun dårlige brug af ryggen og stivhed, men hun kan først efter påske..

• #3   5. mar 2010 Din kiropraktor kan i hvert fald hjælpe dig emd nogle gode øvelser :0)

• #4   5. mar 2010 løft hendes hov let fra jorden og sæt dit ben foran hendes knæ og "tryk" så benet bagud... ved ikke om det er til at forstå... men hendes ben skal være strakt bagud uden at bøje og du skal buge dit ben til at holde hende der i 20 sek... hun må ikke flytte sig, men hun må godt "stønne" lidt da det fortæller at du er på rette vej... for stræk af ryg, stil dig på siden af hende og hold en gulerod så hun ikke kan nå den og før den så langt bagud og op mod krydset det er muligt uden at hun opgiver, tag lidt ad gangen... kan du få lov er det godt hvis du kan få lov at lave et let træk i 20 sek i hendes hale, hvor du bruger din krop som modvægt... krydset skal gå over i hale og over i dine arme, altså så du kan lave en "streg" mellem din albue og krydset uden at stregen knækker, hvis du forstår... tag fat om koden på bagbenet (brug en håndklæde til at lægge om koden og hold i enderne så undgår du at få fingrerne i klemme) og træk benet fremad men ikke op... hun vil sætte benet når hun ikke kan strække det mere og så tager du det igen og strækker det lidt mindre så hun ikke har behov for at sætte det... det er godt for lænden og "nederst" på ryggen... og så er der den med hovedet ned mellem forbenene lokket med en gulerod...
    og til sidst dig op på en stige med en gulerod og løft hendes hoved op i lodret stilling... har haft en væddeløber med samme problem og det var øvelser jeg fik af kiropraktor... håber de kan hjælpe dig... ellers er der også muligheden med blue lotion du smører på 2xdagligt hvor hun er øm... gerne læg en tykt tæppe over... det køler først og varmer så musklerne op så de blive mindre stive... men husk nu at givi hende god tid...

Kommentér på:
strække ud i brystmuskler?

Annonce