945 visninger
|
Oprettet:
strække ud i brystmuskler? {{forumTopicSubject}}
jeg er begyndt at gå ture og longere min hoppe lidt da hun har meget meget ømme muskler og stiv i kroppen..
jeg laver noget forskellige øvelser med hende, men hvordan strækker man bedst brustmusklerne ud? hun er 170 høj, så en godbid h'jt oppe i vejret er lidt svært
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 646
maj 2005
Følger: 36 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.383
eller hun fejler ikke noget som sådan noget har været redet med en forkert sadel, så har brugt ryggen forkert i en lang periode. så hun er blevet meget øm i bagpart, bryst, ryg og skuldermuskler. hun kan endda være halt dagen efter meget let ridning. (hun bliver ikke redet mere før kiropraktoren kommer)
jeg har bestilt kiropraktor som kan hjælpe lidt på vores problem, men hun dårlige brug af ryggen og stivhed, men hun kan først efter påske..
dec 2006
Følger: 109 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 416 Svar: 3.252
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 449
og til sidst dig op på en stige med en gulerod og løft hendes hoved op i lodret stilling... har haft en væddeløber med samme problem og det var øvelser jeg fik af kiropraktor... håber de kan hjælpe dig... ellers er der også muligheden med blue lotion du smører på 2xdagligt hvor hun er øm... gerne læg en tykt tæppe over... det køler først og varmer så musklerne op så de blive mindre stive... men husk nu at givi hende god tid...
strække ud i brystmuskler?