{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Min værste ulykke under ridning! {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen, har lige lyst til at snakke/skrive om min ulykke, som skete igår d. 9/2 mellem kl. 16 - 17. 00.

Jeg skulle til springtime, havde self gjort mig klar.
Holdet varmede op i spring, og så skulle vi lige varme op i nogle spring, inden vi sprang bane selvfølgelig.
Min pony gider ikke altid dobbeltspring, hun begynder at blive mere irriteret over dem. Tog det roligt over i opvarmning, men hun gad ikke de først 3 gange ca. så fik vi hende over til sidst, så skulle vi den anden vej, og det gik meget godt.
-da vi så skulle springe bane, og jeg skulle til at springe dobbeltspring over den hvor hun godt gad den anden vej fra, stoppede hun meget hårdt op, så jeg fløj med meget fart forover, ramte vidst låret ned i springet, og hovedet ramte vidst HÅRDT ned i jorden !
Kunne ikke rejse mig med det samme, min ridelærer skyndte sig at få mig op, og jeg skulle hurtigt ind og sidde. fik meget hovedepine, og nogle gange blev det værre ! og har fået noget af en revne i låret!

-havde vidst fået en hjernerystelse ! måtte ikke sove de næste 4 timer, da jeg kunne komme i koma. . blev vækket nogle gange, da man skal blive vækket engang imellem. Og min mor havde meget svært ved at vække mig den ene gang, men var heldigvis ikke sket noget !

-nøøøj det var noget af et hårdt skrald i hovedet!
sidder nu hjemme, og skal slappe meget af, kan ikke klare så meget tv osv, får det dårligt :'/

ville bare lige dele det med jer, har aldrig kommet så meget til skade under ridning, og imorges fik jeg ondt i nakken. ARGH! -plejer altid at være den person, som griner når jeg selv falder af, men ikke denne gang!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min værste ulykke under ridning!
Kommentér på:
Min værste ulykke under ridning!

Annonce