Springundervisning, {{forumTopicSubject}}
Hej alle. Jeg vil bare lige informere om at Morten Auguatinus, Berider, er begyndt at undervise i Esbjerg igen. før i tiden var han på Østergården. Idag er han på EOR.
Underviser: Morten Augustinus er en træner, der interesserer sig for rytter og hest. Hvis man har et problem, gør han rigtig meget for at hjælpe, og han kommer altid med gode løsningsforslag og muligheder. Derudover er han en træner / rytter, der er utrolig fair over for hestene, og som arbejder på deres præmisser. Han vil / kan hjælpe ryttere på alle niveauer. Morten Augustinus er exam. berider. Han bor i Bogense på Fyn, hvor han driver Augustinus Avl & Sport med sin kone Pia. Yderligere information kan ses på www.augustinus-horses.dk
Pris:
1/2 enetime 350,-
1/2 dele time 200,-*
*Her er man 2, der deler 1/2 times undervisning.
Prisen er lidt høj, både pga morten kommer fra fyn og skal selfølgelig have kørerpenge og Pga. prisen er incl moms.
Betaling: Der betales for 1 måned af gangen, der afregner direkte med Morten. Han har dankort automat med. Man skal være medlem af EOR, udefra kommende skal yderligere betale kr. 20,- pr gang de bruger EOR’s faciliteter (dog ikke Kløvholm).
Tilmelding/Info: Undervisningen er hver anden onsdag med hvis der er behov for mere undervisning, er der mulighed for det. Ring til Anne Villadsen på 26 50 54 91 for yderligere information og eller tilmelding til undervisningen.
( ved ikk om det er det rigtige sted jeg har sat dette, hvis det er forkert slette jeg det selvfølgelig. ! )
nov 2005
Følger: 40 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 446
jan 2005
Følger: 116 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 297
nov 2005
men kan godt lide din overstående linje ^^
"ved ikk om det er det rigtige sted jeg har sat dette, hvis det er forkert slette jeg det selvfølgelig"
;D
nov 2005
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.151
Ærgerligt, for han er ellers dygtig
Springundervisning,