{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Wintec 500 {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for en sadel med justerbar bom. Jeg har lidt kik på en Wintec 500 da den ser ud til at have et dybt sæde, og man kan få extra store knæpuder til den. Jeg har før haft en Wintec 100 som jeg brugte til at ride mine heste til.
Så mit spørgsmål er hvordan er en Wintec 500 sadel at sidde i? Og er cair systemet godt eller er det noget l***? Jeg søger generalt bare nogle erfaringer. Jeg skal bare bruge sadlen som en "extrasadel". Jeg er lidt kræsen når det kommer til sadler da jeg normalt rider i nogle med meget dybt sæde og stor knæstøtte.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wintec 500
  • #1   3. dec 2005 Jeg har en Wintec Island Cair, det er næsten den samme og er oss med dybt sæde. Jeg syntes den er meget god, men min veninde sige han hun syntes den er for hård. Så det er vær sin smag, men syntes det er en godt sadle og så kan man jo oss skifte kobjern, det syntes jeg er smart:o) Og syntes Cair systemet er godt, og der er nogle knæ ting man kan rykke rundt med, så det sidder lige der hvor man gerne vil have støtte i knæene.

• #2   3. dec 2005 Ja, det der tiltaler mig meget ved den sadel er nemlig at man kan ændre knæstøtten, luftpuderne og kopjernet. Så den vil jo kunne passe til alle heste/ryttere. Jeg har nu aldrig hørt at de skulle være hårde i sædet, men det er jo en smagssag.
    Jeg har en hest der ændrer sig meget i ryggen, så når den sadel jeg normalt bruger ikke rigtig passer i en periode, så vil jeg gerne have en sadel jeg lige kan tilpasse så den ligger perfekt indtil den "normale" sadel passer igen.

• #3   3. dec 2005 Ja og det syntes jeg man kan:o) Man kan jo skifte kobjern og bomvidden, og knæstøtterne, det er jo smart:o) jeg syntes ik den er hård, har redet i den over et år og har endnu ik klaget:o)

• #4   3. dec 2005 Okay det er nok sådan en jeg skal lede efter så. Jeg er bare lidt i tvivl om sædet er dybt nok for kræsne mig smiley Men jeg vil se om jeg evt kan prøve en et sted inden jeg kører landet rundt efter en.

• #5   4. dec 2005 syntes det er bybt:o)

• #6   4. dec 2005 Vi har en wintec 500, og den erfaktisk god. Sædet er bare lidt langt i den, men den er sk*ide god og springe i..

• #7   7. dec 2005 hmm sædet i en wintec 500 er ikke dybt. eller ikke i en wintec isabell pro.. du skal gå efter en den rigtig isabell werth hvis du skal have en med dybt sæde. Men det er virkelig os en lækker sadel!!

• #8   16. dec 2005 Wintec Isabell Werts smiley
    Skulle være rat go !!

Kommentér på:
Wintec 500

Annonce