805 visninger
|
Oprettet:
hjæælp min pony bukker {{forumTopicSubject}}
Jeg har en sød pony, som er rigtig følsom lidt ligesom en stor hundehvalp. Hun kan godt finde på at bukke hvis hun er utilfreds, eller hvis hun bliver holdt tilbage.
Hvad kan jeg gøre for at få hende til at holde op.
(hun trækker hendes bagben sådan ind under sig.) inden hun bukker.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
jan 2009
Følger: 59 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 64 Svar: 62
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 70 Svar: 153
men det er mærkeligt for den ene dag kan hun være en engel, en anden dag gider hun måske ingen ting, og en tredje dag vil hun bare lege.
Mathilde: Ja :-), jeg har nok også mistet modet lidt til at ride hende..... men har overvejet at få hende hen til et sted hvor hun bliver redet helt til ordenligt :-).
Soffie: Har haft dyrelæge da min gamle ridelære sagde at der var noget galt med hendes ben.. Men der var abselut ingenting, hun var sund og rask.
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
så når hun har fået noget balance i longen og via leg, så kan du begynde at ride hende ordentligt, men start langsomt op
jo mere tålmodighed - desto bedre resultat ^^
det ved jeg fra min pony, jeg startede for hurtigt ud, så hun blev sur, bukkede, stoppede op osv. ... så begyndte jeg at træne tricks, horsemanship, longering (m/u. tov) og alt muligt! Nu når jeg rider hende så er hun meget gladere, vi skridter, traver og gallopere... ting som jeg aldrig troede skulle ske
sep 2007
tro mig! Du skal nok få din drømmepony ud af hende.. men du skal gøre noget for det
der er ingen der bare får noget forærende, og hvis man så endelig gør, så har man ikke selv gjort sig fortjent til det
jeg har fået min drømmepony ud af en pony jeg ellers ikke forventede en skid af, og som jeg ønskede at sælge RIGTIG mange gange! Nu skal jeg ALDRIG af med hende
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 70 Svar: 153
Har du evt. nogle ideer til lege eller horsemanship?
du kan skrive en pb. hvis du vil.
sep 2007
hjæælp min pony bukker