K*FT det var vildt!! K*FT det var vildt!!
Idag var der så smed til Filippa, og han skulle lige kigge på hendes dårlige ben, så skulle lige prøve at ride hende, for at se om hun stadig var halt..
Det var hun ikke, så da jeg stadig havde lidt tid inden jeg skulle hjem, red jeg lige lidt længere.. Smeden havde set hende i alle tre gangarter, men da jeg så satte i galop igen, begyndte hun lige pludselig at trække, så styrede hende ind på en volte for at stoppe hende. Men jeg nåede aldrig så langt, for da hun var kommet ind mod midten, lavede hun VERDENS STØRSTE KRUMSPRING!!
Grunden var et kæmpe overskud af energi, fra kun at være skridtet i en uge, og lidt gjordkrampe oven i. Så der fik jeg bare verden største flyvetur ud på halsen, tilbage i forsvidslen og så kom der bare et stort hop og det resulterede i at jeg rød tilbage i sadlen, så det første jeg tænkte var "SÅ SKAL HUN STOPPES" jeg fik fat i kæten på hende og rundt med hende, og så stoppede hun. .ENDELIG!!
UHHA!! Ryan (smeden) + min træner Line var imponeret.. Jo tyak, jeg troede også selv jeg var røget af. Heheh..
Jeg er stadig helt... Jaa. Ved ikke ligehva jeg skal sige.. Men K*FT hvor var det sygt!! Og faktisk også lidt sjovt.. Heheh..
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
En der havde part på min hoppe.. var i hallen og springe endag.. der skete der også noget ret vildt.. hun havde lige kommet over springet på hesten.. men på en måde mistede hun balancen... og var rent faktisk ved at falde af.. da de landede.. hun var faktisk helt på siden af hende... men sjovt nok fik hun sig hevet op igen selvom hesten galoperede.. det så godt nok også vildt ud.. jeg stod bare.. så nu falder hun af.. men nej nej..:D
Det var temmelig godt klart syns jeg..:D har dog også selv haft nogle lidt vilde ture på min vallak da han var helt ung.. nøjs han kunne bukke.. han var også en sand rodeo hest... *GG* men jeg var ikke lige heldig at blive på hvergang..:D
Stine
K*FT det var vildt!!