Galopløb - Hjælp! Galopløb - Hjælp!
Jeg har en pony (næsten hest), hun er meget svære at ride. Jeg er ude efter at finde en ''græn'' af ridningen hun ville kunne lide og være god til!
Jeg har prøvet dressur, det gider hun ik det keder hende.
Jeg har prøvet spring, det kan hun ikke samle sig om (hun tonser af sted og river mange bomme ned, når hun bliver ivrig).
Jeg rider for det meste tur på hende, fortiden!
Da hun er rigtig hurtig i galoppen kunne jeg godt tænke mig at prøve hende af på en rigtig bane.
Jeg har fået af vide hun godt ville kunne følgemed i et løb... Men ved det jo ikke helt.
Jeg bor på fyn og ønsker derfor at komme til odense galopbane.
Jeg har kigget på nettet og har fundet et løb for armatøre d.14/09. Der er både klasse 4 og 5 den dag....
Så ville jeg høre om der er nogen herinde der ved hvad klasserne står for og om jeg kan ride i et armatørløb i Odense? Eller skal jeg først til nogle prøver??
Jeg fandt det med løbet på denne side:
(link fjernet)
(hvis i kikker under dato og hvilken bane kommer de 2 lob nede i bunder)
Er der nogen der ved om jeg kan løbe i en at de klasse??
Håber der er nogen der kan hjælpe mig!
MVH Signe
mar 2005
Følger: 262 Følgere: 261 Heste: 9 Emner: 372 Svar: 3.083
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 112 Svar: 591
Jeg har også haft alexandre med til odensdyrskuge... men derude må de store jo ik løbe... DESVÆRE!!!
maj 2005
Følger: 117 Følgere: 115 Heste: 6 Emner: 50 Svar: 430
for pony skal du bare melde til.. Men kig paa www.ponygalop.dk
nov 2004
dec 2003
Følger: 87 Følgere: 82 Emner: 180 Svar: 1.049
Skal du ride pony løb skal din poy være i super god form, så den ikke får skader, oog husk det gælder ikke om at føre fra start til mål men hvem der kommer først over stregen!!
Du skal også være klar over at hvis din pony er meget hidsig, så bliver den endnu mere hidsig af at starte!!
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 12 Emner: 165 Svar: 2.520
nu har jeg ikk forstand på galop-løb, men den bliver hisig af det.....
der er os distance, hvis den er udholdende. bare en ide jeg lige kom på.
nov 2004
Jeg ved godt at de skal være i rigtig god form.... Det er hun også.... Jeg ved også godt hun bliver mere hissig af at løbe.... Vi ''afloder løb'' på den går hun står på.... Det vil sige at vi rider mod hinanden os på gården.... det er rigtigt sjovt, men hun bliver meget hissig... Men kan godt styre hende....
Til Sabrina B:
Kænder du en rideklub i nærheden af hvor jeg bor, der er indviteret til distance? For det er den klub i Nr. Aaby ikke.....
jul 2005
Følger: 189 Følgere: 256 Heste: 15 Emner: 205 Svar: 661
dec 2007
Følger: 32 Følgere: 28 Heste: 1 Svar: 4
Galopløb - Hjælp!