3. aug 2006 Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408
PERFEKT træning i dag - YAY! (glæde) {{forumTopicSubject}}
Er simpelthen bare SÅ lykkelig!
Har i en længere periode kæmpet med, at min hest har passet i stedet for at trave, fordi hun har dårlig balance og ikke slapper af. Hun stressede meget op, og spændte i hele ryg + nakke.
MEN: jeg har haft lidt travlt med mine eksamener, så det har bare været lidt hygge her og der på folden, de sidste tre uger. Så derfor har Kosten haft en lille miniferie fra den seriøse ridning.
Dét var åbenbart lige dét hun behøvede! For i dag da jeg besluttede mig for at ville ud at ride, var min lille pruhest fuldstændig PERFEKT i hendes holdning i skridt og trav. Hun passede ikke, slappede af og holdte et passende tempo. Det skal lige siges hun har været redet i 4 mdr.
JEG ER SÅ STOOOLT AF MIN LILLE PIGE! Yaaaayyy.
Har bare kæmpet og kæmpet med det, så er bare glad. WUHU-!
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
Jeg har haft lidt problemer med at lære min traverser, men idag gjorde hun det bare - så godt som hun nu kan nu skal hun bare havde musklerne til det
aug 2006
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.408
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
De MEGA dejlige succes historier, og happenings .
Det er SÅ skønt
jan 2009
Følger: 93 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 136 Svar: 818
jeg er igang med at lære min travers
desuden ar jeg lært hende at changere på midten (hun er 2'er), dagen inden ville hun ikke, men så dagen efter gjorde hun det bare, og de var alle sammen rene! så sejt! dejligt det med din hest
PERFEKT træning i dag - YAY! (glæde)