436 visninger
|
Oprettet:
Fleece bandager ? :S {{forumTopicSubject}}
Hej mennesker . (:
Jeg har hørt i min øresnegl at der er noget med at man IKKE må ride med fleece bandager , fordi de nemt kan glide ned ? :S
Altså fleece bandager uden elastik udenom .
F.eks. på dte her billed - ren fleece .
(link fjernet)
Håber på svar fra jer - må man ride eller ikke ? (:
9000 knus fra Nille
sep 2007
Følger: 58 Følgere: 79 Svar: 29
aug 2005
Følger: 95 Følgere: 93 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 783
Men personligt ville jeg helst ikke ride med fleece bandager for de glider nemt og er trælst at ligge på. Jeg bruger normalt bandageunderlag og bandager eller gamacher når jeg rider mine heste (:
dec 2008
Følger: 88 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 71 Svar: 278
Jeg må nemlig ikke ride med hvad jeg vil, da det er til en rideskole pony (;
*Elsker Sorteper *
Håhå - det tror jeg egentlig også .. (;
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.205
dec 2008
&
Bonnie & Timon - Dressur og kombi sadler tilsalg .
- Slap af ? - Der står ikke noget om at jeg skal ride med bandager ! Jeg havde bare hørt noget om at de ville ryge ned osv. og så skrev jeg et indlæg om det, fordi jeg ville høre om der også var andre der havde det 'problem' eller om det bare var fordi personen måske ikke satte den ordenligt på !
Dis' lige lidt mer !? oO'
dec 2008
Ja .. Jeg syntes nu også at der er mange folk , som 'misforstår' hinanden MEGET let -- Det syntes jeg godt kan være ret irriterende .. -.-'
Men altså .. jeg stiller jo bare et spørgsmål og så opfatter Røsle l Bisnap 09/10 det som om at JEG vil ride med det osv . Det var jo slet ikke det spørgsmålet gik ud på ..
men nok om det .. Jeg stiller stadig spørsmålet - er der nogle , som har prøvet det samme med at de falder ned eller er det bare noget sludder ?
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 835
dec 2008
okay . ikke svar nok for mig . hmm .
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 979
Hvis de ryger ned er det fordi man ikk har lagt dem ordentligt, hvis man kan finde ud af at lægge dem på bliver de hvor de er.
Fleece bandager ? :S