{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Fleece bandager ? :S {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker . (:

Jeg har hørt i min øresnegl at der er noget med at man IKKE må ride med fleece bandager , fordi de nemt kan glide ned ? :S
Altså fleece bandager uden elastik udenom .
F.eks. på dte her billed - ren fleece .

(link fjernet)

Håber på svar fra jer - må man ride eller ikke ? (:

9000 knus fra Nille smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fleece bandager ? :S
  • #1   9. apr 2009 har aldrig hørt det.. tror bare det er spørgsmålet om at stramme dem nok, uden man lukker for blod-omløbet:P

• #2   9. apr 2009 Jeg tror godt at du må ride med dem, du bestemmer vel selv hvad du vil ride med? (:
    Men personligt ville jeg helst ikke ride med fleece bandager for de glider nemt og er trælst at ligge på. Jeg bruger normalt bandageunderlag og bandager eller gamacher når jeg rider mine heste (:

• #3   9. apr 2009 NHO & Charlie, Isaiah & Naomi .

Jeg må nemlig ikke ride med hvad jeg vil, da det er til en rideskole pony (;

*Elsker Sorteper *

Håhå - det tror jeg egentlig også .. (;

• #4   9. apr 2009 hvorfor vil du ride med bandager? Det er simpelthen så dumt at putte sådan noget på hestens piber. Der er der INTET kød som der er på vores ben og arme, mærk selv, der er kun knogle, sener og pels, det er ALT for let at "komme til" at stoppe blodomløbet!!

• #5   9. apr 2009 Røsle l Bisnap 09/10

&

Bonnie & Timon - Dressur og kombi sadler tilsalg .

- Slap af ? - Der står ikke noget om at jeg skal ride med bandager ! Jeg havde bare hørt noget om at de ville ryge ned osv. og så skrev jeg et indlæg om det, fordi jeg ville høre om der også var andre der havde det 'problem' eller om det bare var fordi personen måske ikke satte den ordenligt på !

Dis' lige lidt mer !? oO'

• #6   9. apr 2009 Bonnie & Timon - Dressur og kombi sadler tilsalg .

Ja .. Jeg syntes nu også at der er mange folk , som 'misforstår' hinanden MEGET let -- Det syntes jeg godt kan være ret irriterende .. -.-'

Men altså .. jeg stiller jo bare et spørgsmål og så opfatter Røsle l Bisnap 09/10 det som om at JEG vil ride med det osv . Det var jo slet ikke det spørgsmålet gik ud på ..

men nok om det .. Jeg stiller stadig spørsmålet - er der nogle , som har prøvet det samme med at de falder ned eller er det bare noget sludder ?

• #7   9. apr 2009 har aldrig rigtig fattet hvad bandager er godt for T_T

• #8   9. apr 2009 Tine aka Tine.

okay . ikke svar nok for mig . hmm .

• #9   9. apr 2009 jeg rider med ren fleece hver dag, og det er MED bandage underlag, da man jo kan stope blodomløbet meget nemt ved at stramme dem for meget..
    Hvis de ryger ned er det fordi man ikk har lagt dem ordentligt, hvis man kan finde ud af at lægge dem på bliver de hvor de er.

Kommentér på:
Fleece bandager ? :S

Annonce