kender I det? -glemt hvordan man rider {{forumTopicSubject}}
Ja? ^ kender I følelsen folkens og hvad pokker gør i ved den?
Idag red jeg Giza, første gang jeg rider sådan ''rigtigt'' siden sidste weekend, hvor jeg red lørdag -søndag inden da var der gået endnu en uge siden og inden da næsten 3 måneder siden jeg red sådan rigtigt.
* når jeg skriver ''rigtig ridning'' er det, det jeg betegner som dressur eller spring hvor man skal bruge hjerne for afsæt og afstand både for hest og rytter.
Men for pokker da, jeg føler mig bare SÅ DUM ! Jeg føler slet ikke jeg kan ride hende? Skøjter rundt i sadlen, kan ikke bruge mine schenkler rigtigt = hun reagere forkert og jeg bliver frustrereret. Jeg har nada' balance og alt går bare galt? s: .
^ det er ikke kun den her ene gang, det er hver gang jeg har redet hende. Førhen kunne jeg jo godt ride Ness, sådan rigtigt, bruge mine schenkler ordenligt osv.
Hvad pokker skal jeg gøre?
- har overvejet undervisning, men det er jo ikke nok, en-to timer pr. uge, hjælper jo ikke på de gange jeg rider hende ''forkert'' indtil?
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.061
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Nej, jeg kender det ikke xD
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.061
Ligeledes vil det jo heller ikke hjælpe på min ridning at jeg finder en part?
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 117
Det kender jeg kun alt for godt. jeg har selv holdt en pause på 20 år ca, så jeg trænger seriøst til udervisning. Jeg har også en ung hoppe og jeg bruger det jeg har lært i sin tid, da jeg gik på rideskole, men kan mæke at det ikke er nok, hvis jeg gerne vil have det ud af hende som jeg kan få. Det med kun at få undervisning 2-3 gange omugen er ok. så kan du arbejde med et du har lært til i ses næste gang. Og så i mellemtiden træne udholdenhed og muskler og kondition.
mange hilsner fra Helle og Liv
kender I det? -glemt hvordan man rider