{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
212 visninger | Oprettet:

Stolt ^^ {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er ret stolt lige nu smiley
Jeg var til undervisning i går og red på en hest der hedder Flicka *(Har kun reddet på hende 1 gang før) Vi skulle så springe i dag, og Mejse (Min ridelære) Havde faktisk kun set hende springe et lille kryds en gang, så hun vidste ikke helt hvordan hun var.
Først tog vi et kryds hun kom fint over men blev helt kuldret bagefter og bukkede og galoperede. Men jeg fik hende i roligt tempo og kom over igen ude problemmer. Tog krydset tre gange en gang gav jeg for meget tøjler og støttede hende ikke så godt over springer.
Så kom den op til en lodret og vi kom super fint over, det gjorde vi et par gange. Sidste spring lagde jeg for meget vægt fortil men vi kom over og hun klarede det super.
Jeg fuldte rigtig fint med over springene, mærkede hende godt når hun satte af og fik også rigtig god ros af Mejse med at jeg havde klaret det super godt. Og vi to jo godt kunne blive et helt lille spring team.
Det skal siges i hele mit liv har jeg kun fået en "Rigtig" springtime. Så man kan rolig sige jeg er ret stolt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Stolt ^^

Annonce