{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Springkursus! må ud med glæden!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Bliver simpelthen nød til at dele min glæde med jer xD

I denne her weekend har jeg været til kursus hos en der hedder Nikolaj!
Og det skal lige siges at hos min nuværende træner har jeg ikke sprunget over 70-80 cm i rigtig laang tid!
Og havde jo fået af vide at Nikolaj satte det op efter hvad han mente at rytter og pony kunne klare! så tænker jeg : ja så bliver det nok kun 70-80 for mit vedkommne !

Nå men så første dag springer vi serie med 3 springer, det ender så med at han sætter det godt op til sidst hvor jeg så hele tiden tænker husk nu han sætter det kun op hvis han mener man kan klare det, nå Milan stopper så 2 gang, men så hjælper han mig self. og så ender det med at han springer flyende hen over det til sidst resten af timen smiley fik så kigget på målestangen som stod ved siden af og der stod 90 cm så var jo ræve stolt og det var jo i okser smiley

Nå men glæder mig jo så endnu mere til næste dag!

Så starter vi på ca. 80 tror jeg smiley det her er så bane smiley så begynder han så at sætte det op og tænker fint nok vi klare den, så bliver det sat mere op, og så tænker jeg igen, husk han har sat det op fordi han ved vi kan!
Så første gang stopper han fordi nu havde vi jo holdt skridtpause men springene blev sat op, så Milan troede at han var færdig men vi får så sat ham på plads igen og han springer, han springer endda den første okser på 1 meter som vi møder!
den anden stopper han så på men okay, lidt min egen fejl fordi jeg slipper ham fortil! og skal jeg jo ikke! men det ender så med at han bare flyver over!!

Ej er såååååå stolt af min pony!! havde aldrig tro'et at vi kom op sådan ordentligt lige her og nu at springe 1 meter som er MB for os smiley

Og Nikolaj sagde endda at vi havde flere cm's overskud!
DYGTIG PONY!!
Han roste os meget smiley
Haha vores aller første rundte den dag kaldte han top dollors !!! smiley ej det var en rigtig god weekend!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springkursus! må ud med glæden!!!
  • #1   15. feb 2009 nej, hvor super for jer. Det skal du da sige til din ridelærer, at i sagens kan springe noget højere.

• #2   15. feb 2009 Pernille K

Ja højden er intet problem.. men problemet er at ham Nikolaj underviser anderledes end min træner gør! alså hans måde var perfekt for os! alså det var som om der kom et lyn og tog os med!
    Men hos min træner går det bare dårligt smiley

• #3   15. feb 2009 så tror jeg du skal prøve at snakke med din træner om det eller finde en anden?
    hvor langt fra ham Nikolaj bor du?

• #4   15. feb 2009 alså normalt underviser han inden ved KBH men nu skulle han til at undervise i Haslev, sådan ca. 5 afkørelse fra mig smiley bor ved Vordingborg.
    Problemet er at min underviser kun underviser på 1 måde,, synes jeg, så har bare på fornemmelsen at jeg ikke rigtig kommer videre.. smiley
    Så vi har fået et nr. til hende som stod for at Nikolaj kommer der i Haslev smiley om at jeg kunne komme på et hold eller ene springundervisning når han starter med at undervise der smiley

• #5   15. feb 2009 Charlotte, Nicolai Hein Ruus er da forholdsvis ofte i NFRK og undervise...

En pony behøver jo ikke springtræning hver uge, og slet ikke hvis undervisningen er dårlig. Hvorfor så ikke nøjes med kurser med undervisning der fungerer. Det sætter jer kun i stå hvis man fortsætter med dårlig undervisning, og det er jo det sidste år ikke?
    ...så er der ikke tid til reparationsarbejde smiley

Kommentér på:
Springkursus! må ud med glæden!!!

Annonce