{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Min 10 årige unghest. {{forumTopicSubject}}

Sikke en mærkelig overskrift hva?;b
Nej men jeg har flere spørgsmål til jer.

Jeg har min traver som er 10 år, hun har alid været frisk, men på sådan en måde jeg kunne styre det når jeg stod ved hende. Men hun er blevet fuldstændig skør, bliver ''bange'' for alting, er helt oppe og køre,pruster ligesom en eller andet hingst, har hævet halen fuldstændig når jeg longere, og er generelt bare ved at træde mig ned når jeg går ved hende, tripper og kigger og jeg ved ikkehvad. Hvis jeg ikke vidste bedre vil jeg mene hun var en ustyrlig ung hingst. men det e altså min 10årige hoppe vi snakker om.

Hun har ikke været udsat for anderledes ting i hendes hverdag siden sommer, hun har ikke opført sig sådan før når jeg arbejder med hende fra jorden, og jeg plejer sagtens at kunne komme i kontakt med hende, men hun er helt væk. Hun er normalt en meget opdragen hest når jeg står ved hendes side, g gør had jeg ber hende om.
Er der nogen der ved hvad der forgår i hendes hovede?
Jeg kan ikke rigtig ''skælde'' hende ud fordi det er så svært at komme i kontakt med hende.

Og så et til spørgsmål. Hun har altid være ret ''spændt'' under ridning, men INTET af udstyret fejler noget. Og i en periode gik hun helt godt og roligt når jeg red. Hun har altid villet løbe i longen, og gik på forparten og ´løb bare rundt, af en eller anden grund har hun fået de mest fantastiske afslappede bevægelser når jeg longere og jeg kan styre hende næsten kun med stemmen. Men når jeg sætter mig op, er hun slet ikke til at have med at gøre, hun bliver helt anspændt.
Noen ideér til hvad jeg kan prøve?

OBS!! Jeg gider ingen negative kommentare, jeg har min måde at gøre ting på, i har jeres.

Men jeg vil gerne høre jeres idéer, så længe i snakker pænt og acceptere at jeg på forhånd kan sige at nogen ting ikke virker, jeg kender trods alt hesten :)!

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min 10 årige unghest.
Kommentér på:
Min 10 årige unghest.

Annonce