{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Hun var bare den sødeste-"depottræning {{forumTopicSubject}}

Da Flicka første gang blev præssenterret for en palle (depot) var det jo ingen succes XD ! Bestemt ikke - man skulle "løfte" hendes ene hov op på det, få hende til at slappe af, bakke hende tilbage - begynde forfra. Dette lyder jo meget enkelt, MEN man skulle så også hele tiden være opmærksom på flyvende ben - fra hesten altså, som gerne så sit snit til at springe rundt på pallen eller hoppe ned i hovedet på én XD ! (Vi træner udelukkende med, at hun skal have forbenen op på den) - Dette har hun gjort MEGET længe smiley !
Men på den sidste uge, har hun gjort <b>kæmpe</b> fremskridt smiley ! Og i dag var hun bare fantastisk :´) !!

Vi startede bare med at gå op på den (jeg stod ved siden af hende) og hun gik bare op - ingen problemer. Så slap jeg hende, og longerede i hallen uden tov - og da jeg vendt bagpart på hende, så hun stod foran palen, gik hun oppå den xD (jeg stod langt fra hende) og hver eneste gang hun så sit snit til at smutte op på pallen, eller forstod mine signaler som om, at det var det hun skulle - så "wupti" op på pallen da x) !! Hun var bare over nuser, jeg stod bare og grinte helt vildt, det var bare så sødt.

Da så hun skulle skridtes af (hun udnytter fuldt ud sin frihed - og laver maaaange bukkespring og tager jordeture) hentede jeg min ridehjelm inde hos vores sadler, og bad hende selvfølgelig om at "stå" (Normalt bliver hun stående 30min hvis det er det jeg forlanger) men da jeg kom tilbage - hvor stod hun så ? OPPE på pallen selvfølgelig XD "Hov mor, var det ikke der jeg skulle være" xD ?! Hold k**t hun var bare super sød =) ! Kune slet ikke så for hende :´)

Og da vi skridtede af, skridtede vi op på pallen en del gange - hun syntes vist, at det var rigtig hyggeligt, den lille hyggefis ^^

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun var bare den sødeste-"depottræning
Kommentér på:
Hun var bare den sødeste-"depottræning

Annonce