{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

Ridning på asfaltveje og grusvej ? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke lige om "asfalt" bliver stavet korrekt ;s ? Men der er jo ligmeget, er syg, gider ikke koncentrerre mig om min stavning (xD) !

Nåh.. Men hvad mener i om, at man rider ture på asfalt-veje og grusvej ? I det område hvor Flicka står er der intet andet end grus- og asfaltveje, så vi har jo ikke andre mulgiheder, når vi skal ride ture, end at ride hvor der er plads.
- Min underviser mener ikke, at man skal tave/galoppere på en grusvej, og da slet ikke på en asfaltvej.

Jeg må holde med hende i, at jeg heller ikke vil ride på en asfaltvej i mere end skridt; men min veninde, som bor hvor Flicka står, vil både trave og galoppere på asfaltvejene. (Der er en lang, lige asfaltvej,s som vi ikke kan undgå at komme til på tur - den er nok ½ - 1 km lang) derfor ville den jo være ideél at tage nogle trav og galop ture på - jeg er bare bekymret for hestens ben. Jeg har én enkelt gang travet på den med Flicka - hun har aldrig gået bedre, men det må give nogle gevaldige stød op igennem benet, som umuligt kan være sunde ?

Hvad mener i - både om ridning på asfalt og grus ? Hvis der er stubbemarker, rider vi selvfølgelig i dem - med lov fra bondemanden smiley !

Knus Frederikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning på asfaltveje og grusvej ?
Kommentér på:
Ridning på asfaltveje og grusvej ?

Annonce