{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

skøn træning idag {{forumTopicSubject}}

Ja idag stod den på dressur som så mange andre dage smiley

det har gået stødt og roligt fremad siden hun blev flyttet ud til min underviser for ca 2 uger siden.....

vi får ca en gang hver 1-1½ måned en periode hvor hun bare er strid.. og jeg magter ikke selv at løse problemet, så det plejer min underviser at løse for mig.. og så går det godt bagefter..

idag red jeg så dressur.. og allerede mens jeg var ved at skridte til og lå og bøjede hende af og red nogle schenkelvigninger og versader, der kiggede jeg over på min kæreste og sagde "jeg kan mærke det bliver en dejlig ridetur idag"....

og rigtig nok.. hun var super god smiley

vi havde selvfølgelig vores "ture" hvor hun lige hysser sig op, og hun skal sættes på plads... men ellers var hun helt super..

på et tidspunkt mens jeg galoperede rundt på hende bøjede jeg hende godt af, og prøvede at bruge mit sæde ekstra meget.. og hold da op en gyngehest hun så blev smiley smiley smiley

og hendes "tøjlehalthed" er væk igen heldigvis, og jeg sidder i meget bedre balance....

skønt skønt skønt..

nu må det gerne snart blive marts så jeg kan komme ud og starte noget dressur igen ha ha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skøn træning idag
Kommentér på:
skøn træning idag

Annonce