God ride hest søges til leje!!! {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er en super frisk pige på snart 18 år. der søger mig en stor ride hest til låns/leje.
Jeg vil søgre for den får det rigtigt god og vil blive redet 6 dage om ugen. og få sin ugenlige fri dag..
lidt om mig og der den skal stå først..
Jeg bor på nordfyn, i en by ved navn Veflinge.. Jeg skal på hg til sommer, men der hinder mig ikke i at ride, da det er min enste hoppy. Jeg har haft pony i 7 år, og har hfat med heste at gøre i snart 11 år.. Jeg har tilredet ponyer, og som i kan se i min profil har jeg lige for tiden en hjemme, til tilridning (islænderen) ...
Jeg får undervisning af en engelsk pige, i dressur og spring. og ellers giver jeg selv undervisning.
der hvor hesten kommer til at stå, kommer de ud hver dag, der er ride hus.... og gode mennesker. i det heletaget vil den få det ridtigt godt..
Jeg vil betale alt undtagen forsrikring..
Mine krav til hesten:
Den skal være tilredet, og kunne gå lc dressur og springe... da jeg er mere til spring end dressur..
Den skal kunne lide at komme i skoven i ny og næ, derfor skal den være trafiksikker. Jeg skal kunne stille lidt stævner på den, derfor skal den også være tariler vendt.
ellers er mine krav den skal vær min. 160 høj, da det er en større hest jeg søger mig.
Du/ejeren skal være velkommen til at komme og besøge den og evt. tage en ride tur på den i ny og næ..
så hivs du har en hest som du vil låne ud i en periode, skal du være velkommen til at kontakte mig, så finder vi ud af noget..
jeg kan kontakes på
Mail: vibekefyn@yahoo.dk
eller tlf. 20479263
Venlig hilsen Vibeke Andersen
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
God ride hest søges til leje!!!